MrLee Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Pent. Muligens litt uheldig at armen "henger i løse lufta" slik. Også mulig at skjermen min ikke er kalibrert korrekt, slik at det blir mørkere enn det egentlig er Men absolutt ett bra bilde. Antar at det er etterbehandling av huden med i bildet (hvis ikke; sykt heldig jente ). Synes du har valgt en fin linje å gå på m.t.p. ikke for overdreven opprensking/utglatting av huden. Endret 9. februar 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 hmm jeg får ta å legge tilbake lys der.. ser poenget ja Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 "girl in rain" ?? Du må ha dusja jenta, har jo ikke regna her oppe på mange uker jo......!! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Bildet faller utenfor den typen jeg kan kommentere objektivt, men tittelen var bare helt fantastisk. Haha : D Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 "girl in rain" ?? Du må ha dusja jenta, har jo ikke regna her oppe på mange uker jo......!! nei.. faktisk spraya Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Du er jo i en helt annen liga enn meg, så jeg kan ikke si noe annet enn at bildet appellerte virkelig! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg liker dette bildet veldig godt. Modellen sitt sårbare uttrykk gir bildet virkelig det lille ekstra i forhold til et vanlig "smil". Det kunstige regnet oppleves ikke som kunstig og bidrar til å styrke uttrykket til bildet. Alt i alt synes jeg det er et flott portrett som jeg misunner deg for . Mvh Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå