iNeo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hallo. Jeg har ett problem med skjermen min som er som følger: skjermen er full av scanlines. Er dette hardware-feil eller er det driverfeil? Tusen takk for all hjelp! Bilde av tilsvarende effekt (Merk at effekten er mye mer subtil en det der, da det er laget for å være fremtredende.) Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Prøv å ta det opp i Acer Aspire 5930G sin egen samletråd. Kanskje noen som har opplevd det samme der. Ligger under <<bærbare>> på data-delen av forumet. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hater å måtte dobbelposte... Ser du har samme PC, har du samme problem? Evt. hvilken driver har du? Endret 9. februar 2009 av iNeo Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har ikke hatt problemet selv nei. Jeg har driverversjon 7.15.11.7620, etter hva jeg ser i "Enhetsbehandling". Spør på 5930G-tråden, og får du ingen svar, så ville jeg nok kontaktet forhandler eller produsent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå