BakkiZ Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg har en krysset UTP nettverkskabel. Jeg skulle ha ført over noen filer fra en PC til en annen, men jeg får ikke til det. Jeg har XP på begge. Noen som har noenn forslag? Buhu. Litt flaut ass. Men jeg får det ikke til. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Sett IP til 192.168.1.1 på den ene og 192.168.1.2 på den andre Subnet mask setter du til 255.255.255.0 Da burde det gå fint - far min hadde samme problem, og det løste seg på denne måten. Og en ting til.. sjekka om kabelen sitter i? Lenke til kommentar
trollelg Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 å kult der lærte jeg noe. men du er en n00b bakkiz. men kossn sett du t ip'a? Lenke til kommentar
BakkiZ Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Hjertelig. Skal prøve. det Så da skal jeg få internett på begge pcer? Og de dukker opp på My nettworkplaces og da sikkert??? tnx.. Hva sjer med, og hvordan blir det med oppkoblingen? Er det koblet på hele tiden??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå