Alex_14 Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg lurer på Når Online Spillinga kommer til Norge!! Må bare ha det. Det og Socom us Navy Seals! Så kan noen pleaz svare meg på dette? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Eg trur det var snakk om til hausten. Er ikkje sikker. Lenke til kommentar
Alex_14 Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Du kødder! :o !!!! Det kan ikke ta så lang tid vel :-? ??? Skal det ikke komme rund våren og sommeren da ??? Det har jeg lest i hverfall!!! :-? Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hvis du har lest det, hvorfor spør du da? Lenke til kommentar
Alex_14 Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Jeg har lest det ja... Men det var skrevet i 2002. Juli tror jeg det var.. Og da tar de alltid feil !!! Så derfor lurer jeg på om folk har hørt noe nytt om PS2 online!! Når den kommer ut i Norge!!! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hvorfor ikke bare kjøpe det fra sverige? Det funker like bra i norge det. Jeg har hatt xbox live siden jul.. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Har lurt en del på det samme selv. Derfor skrev jeg for et par måneder siden en mail til playstation selv. Sitat fra en mail jeg fikk 6 Januar: Hei I mars vil det innledes en testperiode, slik at vi i september er klar til a presentere best mulig online losninger. Sitat slutt. Altså, beta-testingen starter i Mars.... men det gjorde den ikke. Derfor sendte jeg en ny mail i mars for å høre hvor man kunne registrere seg til beta-testingen, og hvem som fikk være med på den. Og seff for å spørre når den kom. (jepp, jeg ER utålmodig) Det svaret jeg fikk da var: Hei xxxxx (), Kjempemoro at du er interessert i onlinespilling! Vi er ogsa utalmodige pa a komme i gang med det, sa jeg skjonner deg meget godt:) Registrering o.a. er like om hjornet na, men jeg har ikke fatt en eksakt dato fra SCEE. Man vil kunne registrere seg som testere kun via PlayStation.com. Vi trenger mange ulike spillere, alt fra de av dere som er hardcore gamere og bruker veldig mye tid pa spill og teknologi, til de av dere som kanskje bare plukker opp controlleren en gang iblant for a spille en liten time. Sa hvorvidt man far vare med i et testpanel eller ikke avhenger litt av hvor mange av de ulike "typer" gamerne som melder seg ... Dersom du er registrert bruker pa http://no.playstation.com, og mottar nyhetsbrevet, vil du fa narmere informasjon om registrering direkte til din mail-boks idet dette er aktuelt. mvh Helene Kleppe Quote slutt. Så det er bare å belegge seg på venting. Og venting. og sikkert ennå litt mer venting Lenke til kommentar
Alex_14 Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Hei!!!! Hva er E-mai adressa til Playstation da ? Har lyst til å spørre de om ting også! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Tro'kke du trenger stille noen spørsmål. Du får svar på det aller meste av det du lurer på her: http://no.playstation.com/networkgaming/br...01&linktype=MPC Lenke til kommentar
wise Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 med den skrivestilen din synes jeg ikke du bør sende mail til noen. ps2 online kommer til norge etter sommeren, med betatesting før det. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei!!!! Hva er E-mai adressa til Playstation da ? Har lyst til å spørre de om ting også! Gjør ikke dette for å plage: Når du klarer å finne fram til Gamer.no, så klarer du vel også å finne fram til Sonys/PS2s hjemmesider for å finne en e-post-adresse. Personlig, så vil jeg anta at det å bruke Gamer.no's forum uten å ha brukt det før, er mye vanskeligere enn å finne en e-post adresse til Sony. Du bør kanskje ta en titt i manualen, eller PS2s hjemmesider. Lenke til kommentar
Alex_14 Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Okey.... Men vet noen når Resident Evil Online kommer elle??? Er Resident evil fan! Runna alle spilla! Uten Zero og number 4 på Game cube. skal kaskje kjøp meg det snart...Så jeg håper på svar. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå