Gå til innhold

hjelp meg er dere snille..

Anbefalte innlegg

jeg må ha nye deler til den stasjonære pcen min.... og da trenger jeg litt hjelp. jeg skal ha nytt hovedkort og skjerm kort og ram. har 4 ide hdd som jeg vill beholde.. jeg trenger en BILLIG løsning her nå. skal kjøre 3 skjermer på pcen, en 19 tommer og to 17 tommer. så da trenger jeg 2 skjerm kort viss ikke jeg tar feil. dette trenger jeg BILLIG som sagt. kabinett har jeg. så trenger kun hk skj kort og ram. kanskje ny strøm forsyning også.. 2 gb ram eller mer.. noen som kunne ha hjulpet meg med dette så hadde det vært veeeldig fint.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mitt forslag, har da plukket alt hos netshop;

MSI K9A2 CF-F, AMD 790X, DDR2, ATX - 825

AMD Athlon 64 X2 7750 2,7 Ghz BOXED - 675

OCZ DDR2 4096MB Gold GX XTC Dual Channel - 450

2stk ASUS Radeon HD 3650 256MB PCI Ex2.0 - 1150kr (575kr stk)

ender da på 3100kr, trenger du ny strømforsyning også blir vell det en 600-700kr og et godt stykke over

blæh trodde jeg hadde tatt edit men var nytt svar gitt :(

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

ender da på 3100kr, trenger du ny strømforsyning også blir vell det en 600-700kr og et godt stykke over

takk for hjelpen. men hovedkortet fikk jeg ikke sett trur jeg gitt. noen billigere?? hehe

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...