Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er løpet kjørt?

Gjest løpet kjørt?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+90817234
(...) Etter middagen, kan dere sette dere ned i sofaen og bare prate og ha de koselig f.eks. med et glass vin. (...)

Gutten er 16 år, jeg tror vin blir litt vanskelig.

(...) kompis: ikke prøv altfor hardt.

liker dere hverandre så mye som det virker, og har dere stuff til felles, så kommer alt naturlig.

enten har dere kjemi, eller så har dere ikke kjemi. (...)

Enig. Det hjelper å være i stallen, så kan du slå over i litt hesteprat hvis det blir pinlig stille. Da viser du også at du er interessert i hva hun driver med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var kanskje litt tidlig å spørre henne, men jeg syns at det var smart hvis du ikke holdt ut lenger. Det kan være slitsomt å gå og lure. Hvis du virkelig liker henne, og hun vil bli bedre kjent først, synes jeg dere begge skal lære å kjenne hverandre. Etter en stund kan jo dette bli noe skikkelig fint. Men det kan bli pinlige stunder, med tanke på at dere begge er sjenerte.

Stå på,

tviler på at det er over ;)

Lenke til kommentar
Gjest løpet kjørt?

men noen som har svar på :

når det gjelder en annen ting , så har jeg lagt merke til at hun er litt mere stille når jeg flørter osv. akkurat som hun blir "satt ut" eller vet ikke hvordan jeg skal si det , er det dumt eller ? , bare fordi hun holder mere igjen nå?

Lenke til kommentar

når det gjelder en annen ting , så har jeg lagt merke til at hun er litt mere stille når jeg flørter osv. akkurat som hun blir "satt ut" eller vet ikke hvordan jeg skal si det , er det dumt eller ? , bare fordi hun holder mere igjen nå?

Hadde jeg vært henne, ville jeg bare vært sjenert i dette tilfellet :)

Lenke til kommentar

Det kan faktisk bety flere forskjellige ting. Det kan bety at hun blir satt ut i positiv retning, eller så kan det også bety at hun er lei av flørtingen din.. Vanskelig å si ut i fra det som skrives her.

Det du må gjøre når det skjer, er å prøve å lese kroppsspråket hennes.

Holder hun øyekontakt? Ser hun vekk? Smiler hun? Har hun kroppen "åpen" mot deg, eller har hun skulderen sin nærmest?

Kroppsspråket sier så veldig mye mer enn ord (eller mangelen på ord i dette tilfellet)

Lenke til kommentar

Kan være at hun faktisk bare er veldig sjenert rundt deg.

Eller at hun er usikker på hva hun egentlig føler for deg. ;)

Stå på!

Lenke til kommentar
Gjest løpet kjørt?

Note: jeg har ikke snakket med henne i real life ennå :O , men det skal jeg til lørdagen.

det gikk bedre i går :new_woot: "i feel back on track"

virker ut som hun er litt usikker , bytter litt på virker det ut som , men det blir mest spennende og se hvordan det går til lørdagen vis jeg får mannet meg opp der :blush:

Lenke til kommentar
Gjest løpte kjørt?

vell det nyeste er at jeg ikke får møtt henne på lørdag siden noe oppstod i veien :thumbdown: ,

men vi snakka sammen i går og hun har lyst til å bli bedre kjent :w00t:

Har hun kroppen "åpen" mot deg, eller har hun skulderen sin nærmest?

hvis hun har skulderene sin nærmest , hva betyr dette da ? :ermm: bare lurer? :!:

Lenke til kommentar
vell det nyeste er at jeg ikke får møtt henne på lørdag siden noe oppstod i veien :thumbdown: ,

Har hun kroppen "åpen" mot deg, eller har hun skulderen sin nærmest?

hvis hun har skulderene sin nærmest , hva betyr dette da ? :ermm: bare lurer? :!:

Jeg skjønte ikke den hvis den var bokstavelig, men var den symbolsk:

Hun ikke bryr seg om du snakker med henne,

gir lite interesser i samtaler,

gir deg ryggen.

Noe sånt, tror jeg. Den generelle symbolikken er vel om hun smiler til deg oftere enn hun burde, liker å få kontakt med deg osv. Jeg er ikke helt sikker, er fryktelig lei med symbolikk :p

Lenke til kommentar

Nydelig at hun vil bli bedre kjent.

Jeg syns nesten det er din tur nå. Hvis noe er i veien for at du skal snakke med henne på Valentine's så er det bedre å gjøre det en annen dag. Valentine's Day er en eneste, stor bolle med klisjé å snakke om følelser på.

Prøv å møt blikket hennes og snakk med henne en annen gang. Helst en helt vanlig dag der hun ikke ville tenkt seg at du skulle snakket med henne. Det syns jeg er finest ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...