Gjest Guest_HundeElsker_* Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg er en 14 år gammel gutt som liker å ha sex med hunder. Som oftest små hunder. Er dette galt? Jeg får ekstra nytelse hvis jeg putter q-tips i ørene, og nynner på en koselig trall. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei, dette er helt normalt. Har faktisk en fetter som liker akkurat det samme. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Er du helt sikker på at dette er sant? Men jeg skal ikke tvile egentlig, for vi alle har forskjellige nytelser. Det kan kalles galt, men så lenge du ikke skader dyret er det lov ifølge norsk lov. Skyt meg hvis jeg tar feil, paragrafryttere! Personlig ser jeg på det som rart og galt. Andre kan mene noe annet! Edit: Er jeg den eneste som svarer seriøst? Derimot Lars.... ROFL Endret 9. februar 2009 av stienj Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvilken funksjon er det q-tipsene har i akten din? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har faktisk en fetter som liker akkurat det samme. Skjer mye rart på Grymyr. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har faktisk en fetter som liker akkurat det samme. Skjer mye rart på Grymyr. Mer enn du vil vite. lukter troll ja Jeg synes ikke dere skal være så bombastiske når dere uttaler dere om andres seksuelle preferanser. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Blåbær: Det demper lydene fra hunden. Liker dem ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg synes ikke dere skal være så bombastiske når dere uttaler dere om andres seksuelle preferanser.Hadde det bare vært zoofili-argumentet som kom så hadde jeg ikke reagert like mye, men q-tips og trall luter useriøsitet. Forøvrig trenger ikke dyresex være så ille for dyre. Om han tenneer på å gi huner oralsex så tviler jeg på at dyret plages nevneverdig. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Zoofili? Forstyrrende. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 helt normalt, har venner som springer rundt med øreklokker og hører på metallica mens de har seg en omgang med hesten eller kua.. ikke dem heller liker når dyra stønner så da ble det metallica istedenfor.. jeg selv har aldri vært borti dette opplegget, så er ikke helt ekspert på dette området, men vil tro det er normalt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Zoofili? Forstyrrende. Tenner ikke på det selv,emen har vært borti jenter som har seriøst tatt opp emnet. Tror det er et tabu-området med store mørketall. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dyresex er vel ikke ulovlig enda heller, er det ikke sånn? Man må bare kunne påvise at dyret ikke lider noen nød under samleiet. Men husk, voff betyr nei. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Og "nei" betyr som kjent "ja". Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvis man er fra Hadeland, ja. Og spesielt Grymyr hvor a Martine kjæm fra! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 For ikke å snakke om Tingelstad. Men nok OT! Dyresex er som all annen sex. Galt i kristne øyne. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vil det si at TS tenner på slike bilder? Eller er ikke hundene små nok? Det var en tull Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kristne følger jo eventyrboka Bibelen, og skal man følge den kan man steine folk som ligger med menstruerende kvinner til døde samtidig som man kan utstøte folk som mister håret og rope uren, uren etter dem mens de må jages fra landsbyen. Mye flott der. Det var en tull :!: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 -Zeitgeist-: Doggy style! Kristne følger jo eventyrboka Bibelen, og skal man følge den kan man steine folk som ligger med menstruerende kvinner til døde samtidig som man kan utstøte folk som mister håret og rope uren, uren etter dem mens de må jages fra landsbyen. Mye flott der. Da må jeg steines. Dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg