Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hund + gutt = sant

Gjest Guest_HundeElsker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_HundeElsker_*

Jeg er en 14 år gammel gutt som liker å ha sex med hunder. Som oftest små hunder. Er dette galt? Jeg får ekstra nytelse hvis jeg putter q-tips i ørene, og nynner på en koselig trall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du helt sikker på at dette er sant? Men jeg skal ikke tvile egentlig, for vi alle har forskjellige nytelser.

Det kan kalles galt, men så lenge du ikke skader dyret er det lov ifølge norsk lov. Skyt meg hvis jeg tar feil, paragrafryttere! :p

Personlig ser jeg på det som rart og galt. Andre kan mene noe annet!

Edit: Er jeg den eneste som svarer seriøst? Derimot Lars.... ROFL :D

Endret av stienj
Lenke til kommentar
Jeg synes ikke dere skal være så bombastiske når dere uttaler dere om andres seksuelle preferanser.
Hadde det bare vært zoofili-argumentet som kom så hadde jeg ikke reagert like mye, men q-tips og trall luter useriøsitet. Forøvrig trenger ikke dyresex være så ille for dyre. Om han tenneer på å gi huner oralsex så tviler jeg på at dyret plages nevneverdig.
Lenke til kommentar

helt normalt, har venner som springer rundt med øreklokker og hører på metallica mens de har seg en omgang med hesten eller kua.. ikke dem heller liker når dyra stønner så da ble det metallica istedenfor..

jeg selv har aldri vært borti dette opplegget, så er ikke helt ekspert på dette området, men vil tro det er normalt

Lenke til kommentar

Kristne følger jo eventyrboka Bibelen, og skal man følge den kan man steine folk som ligger med menstruerende kvinner til døde samtidig som man kan utstøte folk som mister håret og rope uren, uren etter dem mens de må jages fra landsbyen. Mye flott der.

Det var en tull

:!:

Lenke til kommentar

-Zeitgeist-: Doggy style!

Kristne følger jo eventyrboka Bibelen, og skal man følge den kan man steine folk som ligger med menstruerende kvinner til døde samtidig som man kan utstøte folk som mister håret og rope uren, uren etter dem mens de må jages fra landsbyen. Mye flott der.

Da må jeg steines. Dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...