Gjest Guest_anonym_* Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 det er en jente jeg har begynt å bli veldig glad i. hun er 18 og jeg er 23. Hva synest dere om aldersforskjellen? Lenke til kommentar
muhajed Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Helt uproblematisk. Ser ikke hvorfor det skulle være noe i veien med det.. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er en betydelig aldersforskjell, men ikke så det grenser til å være kvalmt. Verdt å gi en sjanse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Helt uproblematisk. Ser ikke hvorfor det skulle være noe i veien med det.. Samme sier jeg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 takk for svarene har lite erfaring med forhold. eller rettere sagt ingen. så håper på dette her ordner seg:) alder er vell igrunn ingen hindring, så lenge det ikke går utover i være kvalmt så dere sier. viktigste er vell at man passer godt sammen, og har felles intresser Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ser ingen problemer der jeg. Antagligvis så er dere ganske like til "sinns", siden jenter utvikler seg noe raskere enn oss. Lenke til kommentar
Leonie Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Helt greit spør du meg Alder skal ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Alder er kun et tall, med mindre det er under 16 Liker du jenta, så er ikke den forskjellen noe problem over hodet. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Helt uproblematisk. Go for it Lenke til kommentar
Camellia Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Samme aldersforskjell som i forholdet mitt, og det er så langt det beste hittil. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) du er pedofil. edit: og voldtektsforbryter. og gartner. Endret 9. februar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er ikke noe galt, så sant du kommer godt overens med jenten. Skal sies at jeg klarer ikke helt å godta at de jentene som nå blir 18, faktisk blir 18. Så mange som ser ut som spinkle teens, løper rundt og er generellt fjortis. Men så har du de som funker da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå