MasterOfColours Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg leste litt på "Våre mest mislykkede forhold," og tenkte jeg kunne lage et emne om det motsatte. Positive ting gjør alle glade, og lykke er det mest elskbare av alt! Så skriv i vei! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Må vel kunne si at mitt andre, og fortsatt pågående, ekteskap er det beste Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg synes forholdet jeg er inni nå funker jævlig bra Alt klaffer, dama er perfekt, vi kommer godt overens, og hun bor nærme meg ^^, Jeg elsker dama mi rett og slett Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har mitt mest lykkede forhold nå! Vi har snart vært sammen i et år, og jeg har aldri vært så forelsket noengang. Jeg elsker han så utrolig masse, og håper det kommer til å vare lenge! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Er i mitt mest lykkede jeg og. Forsåvidt mitt første også da, men det går over all forventning. Nyter hver eneste dag med henne Og jeg som alltid trodde forhold var oppskrytt, der fikk jeg den mitt i fleisen Endret 9. februar 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det forholdet jeg er i nå. Jeg har virkelig funnet den rette! Gleder meg til alt vi skal oppleve sammen Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mitt mest lykkelige forhold var fra jeg var 16 til jeg ble 18. Hadde en kjempeherlig dame, greier rett og slett ikke beskrive det. Vi er enda venner, og jeg håper det blir oss i framtiden også Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hmm...selvfølgelig vil alle si at det er det forholde de er i nå, som er det mest lykkelige forholde. Fordi de enda ikke har blitt dumpa Men lenge leve lykkeligheten Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det jeg er i nå , herlig jente og alt fungerer , selvsagt er det litt knurring og slikt av å til , men hallo det er jo alltid slikt i forhold. Respekterer værandre og passer på at alt er i orden, tar opp ting med en gang om det er noe. Helt top! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå