JFM Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Er du sikker? Ser ikke ut som de kan tilpasses på mine briller... Endret 11. februar 2009 av JFM Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg er noe eldre enn deg, og har brukt briller fra jeg var tolv år gammel, og har derfor slitt ut en del briller. Alle har kunnet tilpasses bak ørene, så stengene blir passe lange. Så ja, jeg er helt sikker. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jepp grats med dine briller, virker som det er ordentlige stenger på siden også, skulle ønske mine også var sånn. Men uansett, du kledde dem ganske bra Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg er noe eldre enn deg, og har brukt briller fra jeg var tolv år gammel, og har derfor slitt ut en del briller. Alle har kunnet tilpasses bak ørene, så stengene blir passe lange. Så ja, jeg er helt sikker. Okei. Takk for svar. Får dra tilbake i morgen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Mye rare ting i samfunnet i dag mot folk som bruker briller, og mange rare syn (eller for oss som må bruke briller mangel på sådann). Nei er ikke noe flaut å bruke briller, har brukt briller i 15 år nå, forsøkte linser men liker briller mye bedre. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Får man virkelig rare blikk når man bruker briller? Briller er ikke bare blitt akseptert, men de har jo faktisk blitt en mote-greie. Det er mange som går med briller uten styrke, bare for å ha et ekstra accesoir i ansiktet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er sant, men på mange skoler og dessverre mange arbeidsplasser er det nesten et lite "mobbetema" blant enkelte, ikke at jeg skjønner det. Det er mer snakk om hvor moden folk er i topplokket enn om det er noe galt eller ei med briller. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Meh...idioti kjenner visst ingen grenser. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Min objektive anbefaling: Brilleland. Jeg har prøvd mye rart, men brilleland er billig, har kule briller og super service. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Synes de fleste optikere gir god service, man holder seg som regel til en optiker når man først har begynt. Jeg oppfatter også briller som akseptert i dagens samfunn. I disse data- og TVtider er det veldig normalt å bruke biller eller linser. Dette er faktisk mye av grunnen til at folk får dårligere syn. (finner ikke kilde i farten) Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det sier vel nesten seg selv da øynene tilpasser seg det de brukes til. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Briller er tøft, skal ha meg det hvis synet blir dårligere. Du kan jo bare kjøpe noen med glass uten styrke da Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Briller er dødskult, ikke tro noe annet! Se bare hvor kul avataret mitt er Grunnen du (muligens) mener mange stirrer på deg i starten, er nok fordi du er så uvant å se såpass detaljert som du nå gjør. Første gangen jeg tok på meg brillene hos optikeren så var det å komme til en verden full av detaljer, og en masser av fargenyanser. Helt sykt! Briller er uansett et must for enhver geek Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) I dag var det en i klassen, (Vi er ikke kompiser), som begynte å være frekk ang at jeg hadde briller. Jeg gjorde sånn som ble foreslått her. Jeg tok av meg brillene, studerte han litt og sa: "Sånn ja, mye bedre" Tror han tok den, for jeg fikk i svar: "Hva i faen mener du med det?" Tonen hans avslørte at han skjøne hva jeg mente. Må si jeg lo litt når han gikk Endret 16. februar 2009 av JFM Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg begynte faktisk å like briller mer etter at jeg fikk linser. Det er fint å ha muligheten til å variere mellom de to, særlig siden et par briller kan gjøre så utrolig mye med hvordan du fremstår. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg savner muligheten til å vippe brillene ned på nesetippen og bare se på en person. "That look". Et blikk som sier alt. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Øynene mine hater linser. Har prøvd, men de ble bare røde og begynte å stikke og svi etter en del timers bruk. Måtte også bruke drøyt masse linsevæske for å forhindre at linsene ble tørre. Får se igjen om noen år... sliter fremdeles med ettereffekter et par år etter. Endret 17. februar 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg ble faktisk glad når jeg fikk beskjed om at jeg burde bruke briller. Briller er TØFT! Om man har de rette brillene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå