Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blir nok briller på meg...

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er noe eldre enn deg, og har brukt briller fra jeg var tolv år gammel, og har derfor slitt ut en del briller. Alle har kunnet tilpasses bak ørene, så stengene blir passe lange. Så ja, jeg er helt sikker.

Okei. Takk for svar. Får dra tilbake i morgen.

Lenke til kommentar

Mye rare ting i samfunnet i dag mot folk som bruker briller, og mange rare syn (eller for oss som må bruke briller mangel på sådann).

Nei er ikke noe flaut å bruke briller, har brukt briller i 15 år nå, forsøkte linser men liker briller mye bedre.

Lenke til kommentar

Synes de fleste optikere gir god service, man holder seg som regel til en optiker når man først har begynt.

Jeg oppfatter også briller som akseptert i dagens samfunn. I disse data- og TVtider er det veldig normalt å bruke biller eller linser. Dette er faktisk mye av grunnen til at folk får dårligere syn. (finner ikke kilde i farten)

Lenke til kommentar

Briller er dødskult, ikke tro noe annet! Se bare hvor kul avataret mitt er :)

Grunnen du (muligens) mener mange stirrer på deg i starten, er nok fordi du er så uvant å se såpass detaljert som du nå gjør. Første gangen jeg tok på meg brillene hos optikeren så var det å komme til en verden full av detaljer, og en masser av fargenyanser. Helt sykt!

Briller er uansett et must for enhver geek ;)

Lenke til kommentar

I dag var det en i klassen, (Vi er ikke kompiser), som begynte å være frekk ang at jeg hadde briller. Jeg gjorde sånn som ble foreslått her.

Jeg tok av meg brillene, studerte han litt og sa: "Sånn ja, mye bedre"

Tror han tok den, for jeg fikk i svar: "Hva i faen mener du med det?"

Tonen hans avslørte at han skjøne hva jeg mente. Må si jeg lo litt når han gikk :thumbs:

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Øynene mine hater linser. Har prøvd, men de ble bare røde og begynte å stikke og svi etter en del timers bruk. Måtte også bruke drøyt masse linsevæske for å forhindre at linsene ble tørre. Får se igjen om noen år... sliter fremdeles med ettereffekter et par år etter.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...