MSg Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Om man biter/klipper/skjærer de av, blir det visendes noe etterpå? Sår, merker, arr osv? Har ingen arr jeg heller. Men som sagt, legen er det mest fornuftige... Pft.. Jeg kløp/dro min av med ren makt; og det fungerte flott. Ingen spor etter den nå pr. d.d. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg vurderer å få en lege til å fjerne vortene min. Har prøvd frysing(ca 10 ganger), skjært selv dypt ned i huden, påføring av salve for så å skrape bort litt etter litt. Ingenting har fungert. Begynner å bli lei. Skal få legen til å skjære helt ned til beinet, om det er det som skal til for å få fjernet vortene. Endret 7. mars 2009 av Candle Jack Lenke til kommentar
Gjest Guest_I_* Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har 2 vorter på høyre pekefinger og har gått til legen å fryst de. Det tar ca 14 dager før den kan forsvinne, ellers må man gå til legen og fryse den igjen. Nå har det gått 1 uke siden jeg var der, og den har blitt delvis mindre, men ikke mye. Derimot har den fått en annen farge, den var først litt lillablå istarten, mens nå kan den minne om en brunsvart ting. Det er ikke mye denne fargen syns, men det ser ut som den bokstavelig talt er fylt med jord. Men det skal vel virke sånn. Btw så fikk jeg en svær vannblemme rundt vortene, også pga frysninga. Det var litt sært, den ble fylt opp med vann gang på gang. Det tar lang tid for at den forsvinner. Nå er det somsagt nesten en uke siden, og idag skrapa jeg vekk hinnen over. Så nå venter jeg på at huden skal gro igjen, men derimot kan jeg få en ny vannblemme hvis jeg må fryse igjen. Litt kjipt med sånn frysing altså! Lenke til kommentar
Gjest Ingar Jakobsen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg har slitt med noen vorter en stund på fingrene. Min fastlege fryste to ganger på de, og jeg fryste selv 11 ganger med et fryseapparat man får kjøpt på apotek. Brukte også Verucid. Dette funket ikke. Var hos hudlege nå på fradag og fjernet de. Fikk først bedøvelse, gjennom sprøyte, noe som var veldig vondt. Etter det kjente jeg ikke så mye. Han brant på vorten, og klippet den deretter bort. Alt var over på 10 minutter. Man må rense sårene/åpningene noen dager etterpå for å unngå infeksjon. Vorter på fingre er vanskelig å bli kvitt, så råder deg til å ta turen til hudlege. Hvor mye kostet dette? Hvordan ble det visendes etterpå? Forsvinner merkene etter de for godt? Fodvorter kan være svære at fjerne, da det er en virus. Undgå at røre dine fodvorter, da du kan smitte dig selv. Fodvorter behandles fodvorter normalt ved frysning og afskrabning. I sjældne tilfælde fjernes fodvorter med laserbehandling. Lenke til kommentar
Linda835 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Naturasil mot Vorter - http://shytobuy.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå