TGB Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 D3, 24-70mm@70mm, f/5.6, ISO 450. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Enkelt og sterkt. Fin kurve som går gjennom hele bildet. Har du tenkt noe spesiel symbolikk med lokket som ikke sitter helt på? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Enkelt og sterkt. Fin kurve som går gjennom hele bildet. Har du tenkt noe spesiel symbolikk med lokket som ikke sitter helt på? Faktisk ja Dette var pro Gaza demonstrasjon (lysmarkering), og lokket som ikke stod på "begravelseslyset" var ment å symbolisere usikkerheten med antall døde. Jeg sirklet rundt lysene til jeg fant akkurat dette lyset å ha i fokus. Skal legges til at jeg ikke tar stilling til side i den konflikten, jeg er i hovedsak opptatt av å fange "det ultimate" bildet. Endret 9. februar 2009 av TGB Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Unngå forvirring, bruk "BK" foran bildetittelen din. Dette gjør at lesere av forumet, og ikke minst moderatorer - lettere skjønner at dette dreier seg om bildekritikk og kan ha noe kunstneriskt navn/overskrift. Det kan i enkelte tilfeller være avgjørende for om moderatorer vil be deg om å endre emnefeltet eller ikke. Når dette er gjort, kan denne infoen fjernes ved å klikke på; . Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Denne typen gravlys er ikke spesielt pene å se på egentlig, med sitt ekstreme plastikkpreg. Men når de er tilstrekkelig ute av fokus og i en setting som dette så fungerer det bra. Godt komponert med den buen av lys. Jeg kan ikke si jeg forbinder det lokket med noen spesiell symbolikk sånn uten videre, men greit nok å sette fokus på akkurat dette lyset. Fint bilde, som kan la tankene få litt spillerom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå