Gjest Guest_Meg_* Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har utrolig fet hud. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Har prøvd alle produkter som finnes nesten. Noen som har noen kjerringråd, eller anbefalinger av produkter? Kan jo hende jeg ikke har prøvd det dere anbefaler. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjenner flere som påstår at det hjelper å ta sol. Det tøker ut huden på en måte. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjerring råd er å ikke ta seg i fjeset, skifte putetrekk ofte, og tørke vekk når du føler det er fettete (med papir eller lommetørkler). Drikke vann istedet for annen sukkerholdig drikke og lite fettete mat. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ikke for å være frekk men er du overvektig? Hvis du er det så er det kanskje på tide å forandre matvanene dine. Siden som Sir Tojo sa så er det kanskje lurt å styre unna sukkerholdig drikke og lite fettete mat. Ellers så kanskje prøve å ta sol, skader ikke å se om det kanskje funker ;p Eller noen form for krem. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Vil anbefale - # Effaclar purifying foaming gel - ansikts vask - brukes to ganger daglig (morgen og kveld) # Effaclar K daily renewal fluid for oily skin - ansikts krem - brukes etter du har vasket deg med Effaclar purifying foaming gel - to ganger daglig (morgen og kveld) Begge er for fet/uren hud. Sliter du med kviser/hudormer anbefaler jeg deg å ta sol. Ettersom det tørker ut kvisene/hudormene. Unngå melkeprodukter,brus og godteri. Håper dette er til hjelp Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kosthold og råd hjelper som regel lite dersom du er i en alder som tilsier at du "skal ha" uren hud (13-20 år som regel). Var selv plaget med dette på ungdomskolen, men er en trøst at det går over med alderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå