Akrabra Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har holdt av fra Hdtv en stund, mest pga små lønninger og lusne jobber. Men endelig fast jobb, osv og er ute etter å kjøpe et tv. Her er greia, lønna mi dropper inn den 27, denna måneden og jeg er mest mulig intressert i å få tven før det, grunnet killzone 2 og generelt til film bruk. Så lei det gamle.. Bare lurte på om det er noen steder jeg kan bestille tv og få med en faktura, så jeg kan få tven nå men vente med å betale til lønna er her. Eller går alle nettsider på kredittkort og deltids betaling!? takker for alle svar. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du må nok venta på lønna gitt.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det eneste jeg kommer på i farta er Thorn. Der har du månedlige avbetalinger, men med en viss(ganske høy) rente. Men jeg mener å tro at Expert hadde/har en kampanje som går ut på at du kan starte å betale først etter 30 dager eller no. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ikke gå for noen avbetalingsløsning. Det er sykt dyrt! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Jaja, sånn er det. ! får bare smøre meg med tålmodighet Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ikke gå for noen avbetalingsløsning. Det er sykt dyrt! Er faktisk ikke det hvis du betaler inne den tidsperioden som er kravet da er det faktisk gratis. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ikke gå for noen avbetalingsløsning. Det er sykt dyrt! Er faktisk ikke det hvis du betaler inne den tidsperioden som er kravet da er det faktisk gratis. Expert har en slik ordning, men det koster 400 kroner... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Finnes løsninger med 0 i rente og gebyr hvis man spør seg litt om hvis man betaler i rett tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå