dayzy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 jeg har ett problem med hdmi på ps3'n min. Jeg kjøpte meg en HD-ready tv lcd. så skulle jeg koble i hdmi men bilde ble svart da jeg skyftet til hdmi. jeg skyftet til hdmi kanalen også. så gjorde jeg det samme på stua. hd ready lcd t det også. ikke noe bilde. så dro jeg til kompisen min å han hadde en full hd tv. der funket det. noen som vet hvorfor det ikke funker på min. vil bare si at tv'v min ikke har høyere oppløsning enn 720p. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 1. Koble PS3-en til TV-en igjen. 2. Slå på TV-en 3. Slå av PS3-en 4. Hold inne på/av-knappen på PS3-en i 5-6 sekunder (den piper) 5. Du bør nå ha bilde på PS3-en din hvor den antakeligvis sier at instillinger for lyd og bilde er blitt tilbakestilt til standard. 6. Gå gjennom veiviseren for lyd og bilde og velg auto osv. Fungerer ikke det så er det noen innstillinger på TV-en som er gale. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Prøv dette: 1. Koble til alt som skal kobles til 2. Slå på strømbryteren bak på PS3 3. Hold inne på-knappen (foran) i 5 sekunder til du hører noen "pip". Da skal skjerminnstillingene nullstilles og du burde få bilde. Edit: Too late Endret 8. februar 2009 av dannad Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå