Gjest Hårek__91 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 La oss gå rett på sak. Min penis er ganske stiv og hard når den er i erigert tilstand. Jeg er klar over at det er sånn den skal være og sånt, men den er for hard. Det er vanskelig å bøye den nedover når den er i full erigert tilstand. Det jeg bekymrer meg for da er med tanke på sex stillinger jeg kanskje kommer borti om i nærmeste fremtid. F.eks da gutten ligger på ryggen og dama på en måte sitter oppå (rir gutten). At den stillingen kan bli litt vanskelig å utføre. Jeg har aldri sett på "film/videoer" eller hørt om tilfeller der mannens penis er for stiv til å utføre ulike stillinger. Er det bare meg? Min penis står verken loddrett eller vannrett hvis jeg står oppreist i erigert tilstand, det er noe midt i mellom. Det er også vanlig, ja.. men i de tilfeller har folk hatt muligheten til å la den være "vannrett" mens de har sex i ulike stillinger. Er det noen mulighet for å gjøre den mer bøyelig og tøyelig enn den nå er? Kan det bli problemer når jeg skal ha sex? Ulemper? Dette var ganske vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Den skal være hard-hard når den er erigert, jo kåtere du er jo hardere blir den. Lenke til kommentar
muhajed Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå skal jeg ikke garantere noe før jeg eventuelt ser et bilde, men tviler særdeles mye på at du får noen som helst problemer med å gjennomføre et samleie. Såfremt du ikke har operert inn en jernstang i den, vil den enkelt la seg bøye og tøye litt under et samleie. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 tror jeg kanskje hadde samme problemet når jeg var yngre. Og jeg vokste det fra meg rett og slett. Men tror jeg drev å bøyde på den litt forsiktig når den var erigert. Jeg har i alle fall ikke dette problemet i dag. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du skal ikke knekke faenskapet heller. Dette går så bra så Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjenner til dette ja, det går seg til etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg