Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan det bli problemer når jeg skal ha sex? Ulemper?

Gjest Hårek__91

Anbefalte innlegg

Gjest Hårek__91

La oss gå rett på sak. Min penis er ganske stiv og hard når den er i erigert tilstand. Jeg er klar over at det er sånn den skal være og sånt, men den er for hard. Det er vanskelig å bøye den nedover når den er i full erigert tilstand. Det jeg bekymrer meg for da er med tanke på sex stillinger jeg kanskje kommer borti om i nærmeste fremtid. F.eks da gutten ligger på ryggen og dama på en måte sitter oppå (rir gutten). At den stillingen kan bli litt vanskelig å utføre.

Jeg har aldri sett på "film/videoer" eller hørt om tilfeller der mannens penis er for stiv til å utføre ulike stillinger. Er det bare meg?

Min penis står verken loddrett eller vannrett hvis jeg står oppreist i erigert tilstand, det er noe midt i mellom. Det er også vanlig, ja.. men i de tilfeller har folk hatt muligheten til å la den være "vannrett" mens de har sex i ulike stillinger. :dontgetit:

Er det noen mulighet for å gjøre den mer bøyelig og tøyelig enn den nå er? Kan det bli problemer når jeg skal ha sex? Ulemper?

Dette var ganske vanskelig å forklare. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg ikke garantere noe før jeg eventuelt ser et bilde, men tviler særdeles mye på at du får noen som helst problemer med å gjennomføre et samleie. Såfremt du ikke har operert inn en jernstang i den, vil den enkelt la seg bøye og tøye litt under et samleie.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...