Appelsinmakt Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) God aften. Da starter jeg min karriere her på Diskusjon.no jeg også. Første inntrykket er fantastisk og jeg håper jeg får en artig tid her. Som tittelen på tråden tilsier, fant jeg ikke en "introduksjonstråd" for nye medlemmer, dette skyldes vel mest på en nokså rusten søkemotor. Nok om det, ikke la oss danse rundt grøten. Jeg heter Michael McMillan, er 15 år og bor i tettstedet Son. Er for tiden skribent på ITpro.no og Sistestopp.com, hvor jeg tester produkter og arrangerer treff her og der. Interesserer meg innen for Web programmering og en snikende hobby, kabinett modifisering eller "casemod" om du vil. For tiden er jeg en sørf-jønki og holder til på forumer her og der. Tok forresten nylig til bruk mitt nye kallenavn, Appelsinmakt. Var også forøvrig på Diskusjon.no møtet på TGI Fridays, noe som bokstavelig talt falt i smak. Er igrunn på jakt etter noen tips til hvilke forumkategorier jeg bør holde meg eller følge med på Vi snakkes! Endret 8. februar 2009 av Appelsinmakt Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg startet også her i dag Har sålangt funnet ut at det ligger mange "skjulte" underkategorier Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg startet også her i dag Har sålangt funnet ut at det ligger mange "skjulte" underkategorier Haha, godt vi er to Ja, det er en del å utforske. For vel bare skumme gjennom det meste og holde med en eller to kategorier. Blir vel bare tøys eller. Noen som forresten føler for å forklare meg om hvordan jeg kan abonnere på tråder? Alltid greit å kunne følge med på det man tidligere har skrevet, slik at man kan komme tilbake og eventuelt forsvare seg Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er dette en slektning eller? ... Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 "Mine innlegg" Forøvrig kan du vel også legge tråder til "Favoritter". Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er igrunn på jakt etter noen tips til hvilke forumkategorier jeg bør holde meg eller følge med på Velkommen på forumet, kort sagt bør du vel holde til de kategoriene som representerer dine interesser... du kan vel også finne mye bra på OT og Gullkorn. Å bruke linken siste 24 timer så finner du ihvertfall de ferskeste innleggene. Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Er dette en slektning eller? ... Det kan man vel nesten ikke si. Tar forøvrig kvelden Endret 8. februar 2009 av Appelsinmakt Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Haha Jo fler brukere man har jo kulere blir man. Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Haha Jo fler brukere man har jo kulere blir man. Nettopp :!: Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Velkommen skal du være Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Velkommen^-^ OT (Off-Topic) Er jo en selvfølge når det gjelder steder å henge^-^ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Velkommen til forum! Siden du intreserer deg for IT, burde du holde deg på den siden av forumet. Ellers er den sosiale delen her et veldig koslig sted. Feks Den Nye Forumkafeen. Veldig mange hyggelige folk. Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Takk for gode tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå