Gå til innhold

Han nye som ikke fant introduksjonstråden

Appelsinmakt

Anbefalte innlegg

God aften.

Da starter jeg min karriere her på Diskusjon.no jeg også. Første inntrykket er fantastisk og jeg håper jeg får en artig tid her. Som tittelen på tråden tilsier, fant jeg ikke en "introduksjonstråd" for nye medlemmer, dette skyldes vel mest på en nokså rusten søkemotor.

Nok om det, ikke la oss danse rundt grøten. Jeg heter Michael McMillan, er 15 år og bor i tettstedet Son. Er for tiden skribent på ITpro.no og Sistestopp.com, hvor jeg tester produkter og arrangerer treff her og der. Interesserer meg innen for Web programmering og en snikende hobby, kabinett modifisering eller "casemod" om du vil.

For tiden er jeg en sørf-jønki og holder til på forumer her og der. Tok forresten nylig til bruk mitt nye kallenavn, Appelsinmakt. Var også forøvrig på Diskusjon.no møtet på TGI Fridays, noe som bokstavelig talt falt i smak.

Er igrunn på jakt etter noen tips til hvilke forumkategorier jeg bør holde meg eller følge med på :)

Vi snakkes!

Endret av Appelsinmakt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg startet også her i dag :)

Har sålangt funnet ut at det ligger mange "skjulte" underkategorier :D

Haha, godt vi er to :)

Ja, det er en del å utforske. For vel bare skumme gjennom det meste og holde med en eller to kategorier. Blir vel bare tøys eller. Noen som forresten føler for å forklare meg om hvordan jeg kan abonnere på tråder? Alltid greit å kunne følge med på det man tidligere har skrevet, slik at man kan komme tilbake og eventuelt forsvare seg ;)

Lenke til kommentar
Er igrunn på jakt etter noen tips til hvilke forumkategorier jeg bør holde meg eller følge med på :)

Velkommen på forumet, kort sagt bør du vel holde til de kategoriene som representerer dine interesser... du kan vel også finne mye bra på OT og Gullkorn.

Å bruke linken siste 24 timer så finner du ihvertfall de ferskeste innleggene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...