Bjarnemann Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Min kjære n82 fikk skjermen knust for noen dager siden. Vet faktisk ikke helt hva som skjedde, tok den opp av lomma og skjermen var knust. Før jeg leverte den inn til reperasjon tok jeg backup av telefonminnet på pc. Etter å ha levert inn telefonen får jeg beskjed om at tastene ikke virker, pga hovedkort feil som jeg har forårsaket. Dette vet jeg er feil for jeg tok som sagt backup av telefonen før jeg leverte den inn. For det trenger jeg taster. Dette prøver jeg høflig å gjøre oppmerksom på, men får beskjed tilbake om at nei den var sånn når jeg leverte den inn. Akkurat dette kom ikke som noen stor overraskelse da jeg har hatt ganske ubehagelige opplevelser ned det verkstedet før. Problemet er at den skaden som har oppstått på tastaturet koster cirka 3500 kroner å fikse, og det virker veldig lite sannsynlig at TKP (verkstedet) innrømmer feil og punger ut. Selv om det kanskje ikke er helt riktig funderer jeg derfor å ta denne saken til forsikringsselskapet. Jeg har nemlig fått muntlig beskjed fra han ene på verkstedet at de kan bekrefte at denne skaden kommer av et uhell til forsikringsselskapet over telefon om nødvendig. Problemet eer at om jeg først går til forsikringsselskapet og får avslag der (noe jeg ser som meget sannsynlig) kan jeg ikke akkurat komme løpende til TKP å hevde at de har ødelagt telefonen min. Det har også gått i overkant av 2 uker siden dette skjedde, så tiden begynner å renne ut. Noen som har forslag? Endret 9. februar 2009 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå