lando calrissian Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg har nettopp funnet alle de åtte Triforce Shardsene, men jeg måtte bruke walkthrough noen plasser. Jeg har spilt mye spill, og er egentlig imot walkthroughs , men dette er det værste jeg har vært borti av vanskelighetsgrad. Noen ting kan det ikke være mulig å klare uten walkthrough! Er det noen som har runnet spillet helt uten hjelp? om det i det hele tatt er mulig ... Endret 8. februar 2009 av lando calrissian Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Øh... Triforce-chartene OG shardene er jo enkle å finne? Man får jo vite hvor alle karta befinner seg, og når man da har funnet de har man jo lokasjonen til de bitene???? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Man har jo kart over triforce-shardene, har man ikke? Lenke til kommentar
JAPF Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er jo rimlig enkelt og finne de bitene, bare at det tar møkkalang tid. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vanntemplet i Ocarina of Time. UGG! Der slet jeg, SELV med walkthrough. Windwaker er jo barnemat i forhold Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vanntemplet i Ocarina of Time. UGG! Der slet jeg, SELV med walkthrough.Windwaker er jo barnemat i forhold Enig. Synes ikke det var så vanskelig, men tempelet var så jævlig svært og det var ikke lett for en 9 åring å forstå hva som stod i walkthrough-ene. Brukte sikkert en måned på det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vanntempelet var grunnen til at jeg til slutt la ifra meg spillet for noen måneder... savner Nintedoen min.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kommer det brett under vann er det nok minst 90% sjanse for at jeg dropper hele greia. Det funket i Tomb Raider: Underworld, men det unntaket. Selv Super Mario Galaxy slet med den biten, og det sier jo sitt.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 jeg trengte ikke walkthough=P i allefall ikke første gangen, men kan huske å ha trengt det en gang når jeg respilte. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Øh... Triforce-chartene OG shardene er jo enkle å finne? Man får jo vite hvor alle karta befinner seg, og når man da har funnet de har man jo lokasjonen til de bitene???? Hvordan får man vite hvor alle kartene befinner seg?! Gi meg et hint. Jeg sliter nemlig med dette nå. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg tror du får et map av tingle.. Så ser du hvilken "rute" kartet befinner seg på... Lenke til kommentar
kjellung Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg klarte wind waker når jeg var bare sånn 10 år, uten hjelp helt fint, tar bare litt tid ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå