Mad_Max Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hei der... Jeg skal ha en sikkelig kjøler til min nye Barton. Men jeg klarer ikke og bestemme meg for hviken kjøler jeg skal velge. Egentlig så trur jeg at jeg har mest lyst på Thermalright SLK 900 fordi den kan bruke 92x92 vifte. det må vell bli den beste kjørlingen pr desibel?? Jeg har ikke lyst på en vifte som bråker noe helt jæv...Er det noen av dere som har noen erfaringer med noen av disse?? Hva trur du er det beste valge`??? Takker for tips. Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg er temmelig sikker på at en SLK900 med en 92mm vifte vil bli best. Har anbefalt den til mange andre, og de er kjempefornøyd. MCX462+ er også en monsterkjøler, men ikke fullt like god som SLK900. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Thermalright sin, hvis du har plass. Eventuelt kan du gå for sl 800. Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Hehe jeg hadde nesten bestemt meg for og bestille Thermalright SLK 900. Så tengte jeg at jeg skulle ta og surfe en tur innom 3dfxcool.no og da fikk jeg øye på noe som jeg sytes var veldig spennede.Det var WaterChill kansje jeg prøver meg på vankjørling. må tenke på dette til over påske. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Gjore nett det same før påske. No ventar eg på vasskjølinga. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hei der... Jeg skal ha en sikkelig kjøler til min nye Barton. Men jeg klarer ikke og bestemme meg for hviken kjøler jeg skal velge. Egentlig så trur jeg at jeg har mest lyst på Thermalright SLK 900 fordi den kan bruke 92x92 vifte. det må vell bli den beste kjørlingen pr desibel?? Jeg har ikke lyst på en vifte som bråker noe helt jæv...Er det noen av dere som har noen erfaringer med noen av disse?? Hva trur du er det beste valge`??? Takker for tips. ...kan bruke 92x92 på swiftech'en også Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Thermalrighten er et par grader bedre. Swifttechen ser veldig bra og stor ut, men har et par nesten jevngode og billigere ribber å konkurrere med. Etter hva jeg har lest så har Thermalrighten problemere med å passe på en del hovedkort, så sjekk om den passer før du kjøper denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå