Gå til innhold

Hjelp! Stativ som tilsvarer Benro c-127 til en mye lavere pris.

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg prøvd disse stativene, men fikk lyst til å kikke litt når jeg var innom denne tråden. Hva med denne pakka:

Manfrotto 055XPROB + 486RC2 kit?

Er det såpass stor forskjell på M488RC4 og M486RC2 at det er verdt de ekstra 400 kr? :hmm:

Må si takk for mange gode svar. Synes den pakken fra Netshop ser veldig bra ut (uten at jeg har sett eller prøvd det). Må vel ta turen innom en butikk å få prøvd stativet.

Fungerer forresten kulehode godt til HDR og panorering iform av å følge biler?

Hvis panorering er en egenskap du setter høyt, vil jeg faktisk anbefale deg et treveishode fremfor et kulehode. Selv bruker jeg manfrotto 804rc2 til dette formålet, og er meget fornøyd. Hvorfor var du egentlig ikke på kulehode i utgangspunktet?

Mvh,

Haakon

Tusen takk for hjelpen alle sammen. Har nå bestilt Manfrotto 055Xprob + 486 RC2 fra netshop.no. Hadde først bestemt meg for å kjøpe 190xprob, men den ekstra høyden 055 gir er en stor fordel for meg.

Caliber. Grunnen til at jeg velger kulehode er fordi jeg har prøvd stativ med treveis og kulehode, og likte kule litt bedre egentlig. Veldig god fleksibilitet, og det er lett å forandre flere akser samtidig. Og når det i tillegg kommer i kit med stativet så billig. Men jeg skulle gjerne hatt et skikkelig treveishode også, og det kan godt være at det kommer senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...