RandiA Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Ikke fordi jeg vet hva dette er, men jeg synes det var fine farger og former her. (Fra gårdagens ”fototreff” Marienborg). Tar gjerne imot råd og tips til slik ”maskinell” fotografering BK: “Kaldt til maskineriet?” Exif: 1/25– f/7.1 - ISO 200 Focal Length: 17.0 mm Tamron SP AF 17-50MM F/2.8 RandiA Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Ikke fordi jeg vet hva dette er, men jeg synes det var fine farger og former her. (Fra gårdagens ”fototreff” Marienborg). Tar gjerne imot råd og tips til slik ”maskinell” fotograferingBK: “Kaldt til maskineriet?” Exif: 1/25– f/7.1 - ISO 200 Focal Length: 17.0 mm Tamron SP AF 17-50MM F/2.8 RandiA Skarpt og fint bilde med fine farger, jeg liktet det Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Takk for det, synes selv skarpheten ble ganske bra til å være håndholdt, tenkte kanskje å ta av litt mer på venstre kant, så det fulgte en rett linje der, men valgte å beholde det slik. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå