schneidig Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Fikk meg dt770 for litt over en uke siden. men den er ikke helt for meg, får vondt i ørene/hodet av den. Og har ikke så høy lyd. Men ellers så er den helt perfekt!! Kommer til å brukes på alle typer musikk, filmer og litt gaming. Bassen er viktig og isolasjon. Brukes til cowon D2. Er veldig følsom på ørene. Ikke koste mer enn 1500kr. Endret 8. februar 2009 av schneidig Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis jeg tenker slik ut i fra du skriver, så har headsetet du bruker en inngangsmotstand på 80 ohm, og det er mye... Hvis du føler utbehag ved å ha på deg headsetet bør du ikke bruke det.. det kan gjøre at du vil få vondt i etterkant...(snakker av erfaring) Hadde på et i 1-2 timer som gjørde noe vondt, men dreit i det siden lyden var konge...hadde vondt i ørene og partiet rundt ørene flere timer etterpå... Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Åja, så derfor det ikke blir så høy lyd? Så kjipt, jeg liker headsettet =/ Så bør jeg bytte den ut? Hvis jeg får sendt den tilbake? =P Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Åja, så derfor det ikke blir så høy lyd? Så kjipt, jeg liker headsettet =/ Så bør jeg bytte den ut? Hvis jeg får sendt den tilbake? =P Om du føler ubehag ved å ha det, så er jo ikke noe positivt, og hvis du ikke trives med volumet så er jo heller ikke det noe å juble over... Hvis du har alt som fulgte med headsetet og orginalforpakningen og du ikke har noe skade på dette så skal det være mulig...og så lenge du har mulighet til å levere det tilbake så skal det det.. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Kunne ha vært litt høyere lyd, og satt bedre. Den kunne ikke vært bedre ellers. Men hvilke headset burde jeg heller ha hatt? Noe ala dt770, med bedre lyd og sitter bedre. Kommer til å brukes på alle typer musikk, filmer og litt gaming. Bassen er viktig og isolasjon. Er veldig følsom på ørene. Ikke koste mer enn 1500kr. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kunne ha vært litt høyere lyd, og satt bedre.Den kunne ikke vært bedre ellers. Men hvilke headset burde jeg heller ha hatt? Noe ala dt770, med bedre lyd og sitter bedre. Kommer til å brukes på alle typer musikk, filmer og litt gaming. Bassen er viktig og isolasjon. Er veldig følsom på ørene. Ikke koste mer enn 1500kr. Du har dette headsetet her... Dette er en DJ headset, men lydkvaliteten er faberaktig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 K518Dj er absolutt ikke noe å satse på da det er veldig ukomfortabelt for normale folk, så da er det døden for trådstarter. DT770 er et av de emst komfortable hodetelefonene på markedet, om du ikke takler dem så er det ite trolig at du takler noe som helst. Velourputer og klokker som går rundt ørene, det er vanskelig å få det til å gjøre vondt, og alt annet du finner vil være mer ukomfortabelt da du enten har design som sitter på ørene, eller lærputer. Hvordan vondt er det du får? Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Får press på hodet, og ørene blir klemt. trykket henger igjen en god stund etter jeg har tatt av headsettet. Som sagt, jeg har veldig følsome ører Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fysisk trykk på hodet er største problemet med K518DJ, så dropp den ideen. Det kan hende at det er det at de er lukkede som gjør at du føler trykk, hvis ikke har du stort hode siden DT770 normalt ikke fysisk trykker hardt. Det er vanskelig å finne noe til deg da, om det er lukketheten som gir trykket mister du isolasjon ved å gå til åpne hodetelefoner, og hvis det er det fysiske trykket så er det vel strengt talt ingen hodetelefoner i den klassen som er noe bedre. Du sier også at bassen er viktig, og dette ernoe av det DT770 er best på, så da mister du mye ved å velge noe annet. Ultrasone HFI780 er regnet som en lydmessig naturlig oppgradering fra DT770 til ca samme pris, men med mye dårligere komfort. Strengt talt veldig vanskelig da de du synes er ubehagelige er de som er regnet som mest behagelige på markedet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sikker på at du ikke har kjøpt DT770 Pro? De har mye strammere bøyle enn de vanlige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sikker på at du ikke har kjøpt DT770 Pro?De har mye strammere bøyle enn de vanlige. Alle er pro, men går ut fra du enten mener M (trommisutgaven) eller 2005 utgaven 2005 edition: http://headphones.com.au/images/prods/beyerdynamic/dt770.jpg M: http://www.audio-electric-shop.de/shop/cat...eyer-DT770M.jpg Vanlig (80 el 32 ohm): http://images.gfx.no/321/321268/beyerdynamicdt770over.JPG Det forklarer isåfall lydtingen og, hvis det er 2005 edition, da de er 250 ohm - 80 ohm gir høy nok lyd på stort sett alt, og spesielt på en D2 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) De som er sølv er ikke pro (heter vel bare 2005 edition?). http://www.beyerdynamic.de/en/music-perfor...Hash=ea6cb3ee29 De og M-utgaven er strammere enn vanlig. Endret 9. februar 2009 av Goophy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 IIRC, 32ohm og 80ohm utgaven har det gamle designet, mens 250ohm utgaven ble omgjort i 2005 til 2005 edition. På den siden lister de både 80 og 250 med det gamle designet, nevner ikke 2005 edition overhodet, og heller ikke 32ohm, så vet da f om siden deres er utdater t. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) http://www.beyerdynamic.de/en/consumer-pro...Hash=0d32461009 Det er 2005 ed. 32ohm (og 600) selges vel bare som Manufaktor nå? http://shop.beyerdynamic.de/hifi/manufaktur/?lang=1 Endret 10. februar 2009 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå