Gå til innhold

Noen som anbefaler Tony Hawk's Project 8?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

utifra ps2 versjonen jeg hadde, så ville jeg ikke anbefalt det. Det var alt for "fort" lagd, kunne ikke lage baner osv ? Ikke en gang lage egen skater hvis jegi kke husker feil.. Les en del reviews av det :)

DErsom du er tony hawk spill fan som meg, så ville jeg jo kjøpt det for å ha det da :)

Lenke til kommentar

Joda, jeg har spilt gjennom begge spillene på Xbox 360. Og kan fortelle at jeg likte Project 8 en god del bedre enn oppfølgeren.

Det har nok noe å gjøre med at jeg foretrakk tøve rundt i P8's områder over den gråe og kjedelige byen i PG. Og det til tross for at P8 driver med heftig gjenbruk av temaer fra tidligere spill. (Vi har et slum-område, et skole-område, osv).

Det er andre ting jeg kunne ha nevnt. Men da er det snakk om ting som jeg synes blir for vanskelig å forklare.

Jepp jepp.

Lenke til kommentar

p8 mot proving ground er vanskelig, de er ganske forskjellig, i p8 har man geniale områder, men noe jeg ikke tenkte på med det første, som en kompis nevnte, var at skateren kjører himla fort i forhold til de forrige spillene, og dette medfører mange ganger at du ikke får til det du vil. proving ground er stooort og gøy, ser egentlig ikke noe store minuser, kan ikke komme på noen akkurat nå.

Lenke til kommentar

Har spilt de fleste TH-spillene fra Pro Skater 8, men ser ærlig talt ikke den helt store forskjellen fra spill til spill. Pro Skater 4 har ikke tidsfrist, thug har biler, American Wasteland en stor verden og så videre, men alt i alt er det bare små endringer hele veien. Likte du de forrige liker du nok dette også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...