eUnaas Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har ofte lurt på hvorfor jeg ved enkelte instalasjoner, eller avinstalasjoner må lukke programmer som firefox, iexplorer, outlook osv... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er mange program som integreres med nettleser. Bare sjekk "Manage add-ons" i IE. Slike plug-ins og tilkoblinger kan ikke gjøres mens programmet kjører. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Tja? Programmer som i dette tilfelle Illustrator (eller andre Adobe programmer) er da ikke intrigrert i nettleseren? Eller de har da vel ingenting med Outlook å gjøre? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 joda, du kan åpne PDF filer uten å ha et nytt vindu oppe. Da åpner den seg bare i en ny fane. Og jeg tror at når du instalrer ilustrator, så instalerer den en knapp for å lagre e-posten som pdf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå