maggi224 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 helt utrolige egenskaper på denne her http://www.youtube.com/watch?v=5-gzRDCyZYU...feature=related Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 helt utrolige egenskaper på denne her http://www.youtube.com/watch?v=5-gzRDCyZYU...feature=related Bra den, men ikke verdens beste Den på videoen er forøvrig gammel, nå er det Tech Wax 2.0 som gjelder Lenke til kommentar
maggi224 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 helt utrolige egenskaper på denne her http://www.youtube.com/watch?v=5-gzRDCyZYU...feature=related Bra den, men ikke verdens beste Den på videoen er forøvrig gammel, nå er det Tech Wax 2.0 som gjelder fjerner jo 80 prosent av swirlsene og det er fo hånd Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 En voks for de som syns et halvgreit resultat er fint. Og som ikke gidder å legge i så mye arbeid. Lenke til kommentar
maggi224 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 En voks for de som syns et halvgreit resultat er fint. Og som ikke gidder å legge i så mye arbeid. jeg går nå på transport fag vgs og snart er jeg feridig utdannet yrkessjåfør. skal da begynne lærling tiden min i et firma som har svarte scanier noen tips for vask clay polering osv. tenker at jeg skal ha et budsjett 5000kr kan du skrive step by step. har vert og sitt på bilene masse swirls Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tech Wax er et "forbrukerprodukt" og fjerner ikke swirls, den bare fyller de, dvs de kommer tilbake etterhvert. Skal du fjerne swirls permanent må du ha litt "proffere" utstyr og maskin. Det mest effektive er en roterende maskin, men slike må man lære seg å bruke før man går løs på bilen.. selv øvde jeg mye på gamle "vrak" og leste flere guider på nett før jeg begynte på alvor. Alternativet er en DA-maskin, disse er nesten "idiotsikre" og kan gi bra resultat dersom man tar seg god tid. Siden jeg driver godkjemi.com har jeg ikke anledning til å drive "selvreklame" på forumet (og det er fornuftig, ellers hadde det vært fullt av spam her) men jeg kan selvfølgelig sette sammen en startpakke med maskin og midler til de som er interesserte i det, til en veldig god pris. Jeg har også linker til flere gode profesjonelle guider o.l for maskinpolering som kan lastes ned. Bare send en PM eller mail til post[a]godkjemi.com Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 åj kazz du hadde litt av hvert inne på den siden Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 åj kazz du hadde litt av hvert inne på den siden Jeg er bilpleienerd Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 jupp. bra vi har slike som deg her Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) heisan hiver meg med litt på denne tråd. er det noen som har erfaringer med Swissvax? har hørt at denne skal være jævlig bra, og selvfølgelig jævlig dyr Hilsen en som gnukker og gnir nesten hele tiden hehe Endret 2. mars 2009 av audifreek Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 heisan hiver meg med litt på denne tråd. er det noen som har erfaringer med Swissvax? har hørt at denne skal være jævlig bra, og selvfølgelig jævlig dyr Hilsen en som gnukker og gnir nesten hele tiden hehe Swissvax har vanvittig mange bra rene vokser, og ikke alle er veldig dyre.. Men de er jo litt "hypa" så for mange av produktene deres finnes det rimeligere alternativer som er vel så bra. Men har aldri hørt om et produkt fra Swissvax som ikke holdt mål, så du kan jo være ganske trygg på at du har kjøpt noe som funker når du kjøper Swissvax! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 heisan hiver meg med litt på denne tråd. er det noen som har erfaringer med Swissvax? har hørt at denne skal være jævlig bra, og selvfølgelig jævlig dyr Hilsen en som gnukker og gnir nesten hele tiden hehe Det bør sies... Kjøper du ett Swissvax produkt, blir du avhenging. Alle produktene jeg har vært borti er helt hinsides! Klart mer eksklusivt enn alle andre merker. Skikkelig entusiastmerke! Når man bruker Swissvax er det litt viktigere med hvordan man bruker produkter sammen, og hvilke, men det går greit! Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ok takk for innspill. blir nok en liten prøverund på meg med swissvax da ja. men vet du noe om hva jeg skal bruke?? eller vilke sammensettninger jeg skal bruke av deres produkter? Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ok takk for innspill. blir nok en liten prøverund på meg med swissvax da ja. men vet du noe om hva jeg skal bruke?? eller vilke sammensettninger jeg skal bruke av deres produkter? Swissvax har egen voks til VAG-lakk Send en epost til Dag på Swissvax så kan han sikkert gi deg en anbefaling på produktmix. Tror epostadressen var dag[a]swissvax.no Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Må bare hive meg på å anbefale Swissvax, veldig bra vokser Men ligger litt opp på prisstigen. Finnes veldig mye annet som er veldig bra så bare å lese rundt på de forskjellige bilpleie nettstedene. For de som ikke vil betale 1000kr for en voks men vil ha en billig sealer som holder lenge, og gir en bra look er faktisk Autoglym Extra gloss protection veldig mye for pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå