SuperSTRING Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Speedometeret i It-avisen funker ikke hos meg. Eplorer nekter å ta imot coockies selv om jeg har slått alle "murer" Hjelp!! Lenke til kommentar
Osram Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hva mener du med "slått alle murer"? Hvilke innstillinger har du under Verktøy -> Alternativer for internett -> Personvern? Klikk eventuelt Rediger og sjekk om du har blokkert IT-avisen ved en tidligere anledning. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Takk for svaret, men løsningen var rett og slett å åpne ett tonn med porter i routeren (Cisco) Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har hatt akkurat det samme problemet selv. Søkte om hjelp her på forumet men samme hva jeg gjorde så hjalp det ikke. Plutselig en dag så funka det bare uten at jeg gjorde noe,så dette er et pussig problem.. Kan dessverre ikke hjelpe deg. Håper du kan gi en tilbakemelding hvis du greier og fikse problemmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå