jantommy Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Edit:Fjernet bilde da det ikke fulgte forumets retningsliunjer Endret 9. februar 2009 av jantommy Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Ei måse som du har satt i det gylne snitt som står på en snøklump, men det utelukker desverre ikke det at det er ei måse... Jeg liker ikke måser og liker derfor heller ikke bildet ditt, men det behøver ikke nødvendigvis å si at bildet ditt ikke er teknisk ok gjennomført. Men det vil alltid være kun en måse på en snøklump. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Bildet blir litt feil for meg. Tittel: "Vinter på sørlandet" Det indikerer (for meg) et landskapsbilde, men istedet er det i all hovedsak et bilde av en måke. Jeg syns også at måken er litt i mørkeste laget. For at bildet skulle representert "Vinter på sørlandet" så ville jeg ha enten hatt alt i fokus, eller bakgrunnen (landskapet) i fokus, og zoomet ut slik at måken fylte en mindre del av bildet. Som et rent fuglebildet er det vel teknisk greit nok, dog det kan se ut til å være litt undereksponert, som nevnt tidligere. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Ikke meningen å være litt krass, men for å samle Chris300, Beej80 og min mening i en mulig tittel på bildet: "Feilpostet, undereksponert måke på en isklump" Bildet er jo skarpt og fint, men desverre er det ikke slik man skal poste bildene sine på BK. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at bilde skal legges inn som vedlegg, ikke linkes til fra ekstern server. Dette innlegget skal ikke kommenteres, evt. kommentarer tas på PM. Rapportér dette innlegget når bildet er lagt inn på nytt, så vil innlegget bli slettet av moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå