.... Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
RWS Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ingen veit hva som skjer når vi dør... Får vel bare vente å se ...bare så synd at en ikke kan si i fra i etterkant liksom..... Vel, jeg tror ihvertfall ikke på at vi går igjen og på den måten kan si eller gjøre noe som helst mot/for de som lever.... Ellers hadde det sikkert vært fint å gått rundt som nesten hodeløse Nick en stund, han var jo både hyggelig og snill Lenke til kommentar
jolil123 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 hm! døden, neh huff! en kompis av meg sa ei gang "We dont learn to live, we learn to die" tolk det som du vill! sorry OT! Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Døden er ingenting. Likevel frykter vi den. Heldigvis. Ellers ville vi ikke overlevd. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 "In the dawn of physical existence, men knew that death was merely a change of form." "What you call death is rather your choice to focus in other dimensions and realities. You do not acquire a 'spirit' at death. You are one, now! You adopt a body as a space traveler wears a space suit, and for much the same reason." --Seth Lenke til kommentar
hennanhennan Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Døden for meg - Ticket to heaven! Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Forhåpentlig vis slutten på et supert liv! Eller en horribel og makaber slutt med masse smerter og avrevne kroppsdeler. Vi får se hva skjebnen vil det til. Lenke til kommentar
Vault Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Alt og intet, liv og død! -Vault Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Uansett hva døden betyr, bør vi leve ut hver dag som om det skulle være den siste. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Som den datanerden jeg er, sammenligner jeg döden med det som skjer naar du plugger lös en prosessor. Forskjellen mellom mennesker og prossesorer er kun at prossesorene ikke raatner og forsvinner. Lenke til kommentar
.... Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
RWS Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Uansett hva døden betyr, bør vi leve ut hver dag som om det skulle være den siste. Høres jo lurt ut... Totalt anarki er det som venter da altså.... Tror ikke det, liker å planlegge livet mitt jeg og da er det bedre å få planene kanseleret enn å ikke ha noen og leve som om dette er den siste dagen jeg har her på jorden..... Ellers takk! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Døden for meg? Enkelt og greit, da er jeg dau, jeg tenker ikke mer, jeg føler ikke mer, og jeg er rett og slett skrudd av. Lenke til kommentar
T_T Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Beginning of the end. "Death is more universal than life; everyone dies but not everyone lives." Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tenk på hvor mange som dauer hver dag. Hopevis... Jeg ser på dette livet som "easy come, easy go". Lenke til kommentar
.... Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Folk som ønsker å leve evig på jorda OG få barn, har jeg ingen respekt for. Skulle alle tenkt slik, ville det blitt overbefolkning. Endret 26. februar 2009 av buskmannen Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Folk som ønsker å leve evig på jorda OG få barn, har jeg ingen respekt for. Skulle alle tenkt slik, ville det blitt overbefolkning. Nei, det ville det ikke. Hadde derimot alle gjort det, ville det blitt overbefolkning som om vi ikke har det fra før av... //Blarcky Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sant, bæsja på leggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå