Gå til innhold

Crash Team Racing på evt. PS1 eller PC

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt Crash Team Racing helt siden min første PS1.

Det er det fjerde(tror jeg) av Crash Bandicoot serien.

Dette spillet synest jeg er ett av de artigeste spillene jeg noen gang har spilt.

Siden spillet er borte vekk, lurer jeg på hvordan jeg kan få spilt det på PS1 igjen, evt. PC, eller hvor jeg kan få kjøpt spillet i godt behold.

Så egentlig trenger jeg bare litt hjelp til hvordan å få spilt denne klassikeren igjen.

Hadde satt stor pris på all hjelp jeg kunne få :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ligger ute på Playstation-store, så hvis du kjøper en ps3 får du spilt det igjen :p

Fant bare Crash Team Racing på PS2, vil ha den fra PS1. Har PS3, men sjekker det ut når jeg kommer hjem :) Men må jeg kjøpe det online da eller? Lurer på om playstation-store bare har spill fra PS2 og PS3 :/

Lenke til kommentar
Det ligger ute på Playstation-store, så hvis du kjøper en ps3 får du spilt det igjen :p

Fant bare Crash Team Racing på PS2, vil ha den fra PS1. Har PS3, men sjekker det ut når jeg kommer hjem :) Men må jeg kjøpe det online da eller? Lurer på om playstation-store bare har spill fra PS2 og PS3 :/

PS store har kun titler til PS1, PSP og PS3. Crash Team Racing som ligger der er PS1 versjonen og ja, du må kjøpe det. Koster ikke mye, 40 kr. tror jeg.

Lenke til kommentar

PS store har kun titler til PS1, PSP og PS3. Crash Team Racing som ligger der er PS1 versjonen og ja, du må kjøpe det. Koster ikke mye, 40 kr. tror jeg.

Ok. Så jeg bare kjøper det via PS3'en? Sitter på skolen nå så har ikke tilgang til den.

Penger er ikke noe problem, men finner det rett og slett ikke på www.playstation-store.com

Hadde vert greit om noen kunne gitt meg en link? :)

Lenke til kommentar
Ok. Så jeg bare kjøper det via PS3'en? Sitter på skolen nå så har ikke tilgang til den.

Penger er ikke noe problem, men finner det rett og slett ikke på www.playstation-store.com

Kan ikke kjøpe det via PC. Du må laste ned via din PS3 ved å gå inn på Playstation Store. Der finner du en masse PS1 titler

Lenke til kommentar

Kan ikke kjøpe det via PC. Du må laste ned via din PS3 ved å gå inn på Playstation Store. Der finner du en masse PS1 titler

Ahh:) Da sjekker jeg PS3'en når jeg kommer hjem.

Tusen takk for hjelpen, praystation og Thomas:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...