Zeph Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hah, eit godt poeng. Dette headsettet i lag med Death Magnetic må jo være som å køyre ski på fjell. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, hvis du er ræva dårlig, dritings og uten selvinnsikt. Det er jo gøy på en måte det også, men det er liksom ikke så mye å skrive hjem om. Lenke til kommentar
Løberg Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Vær forsiktig nå! Lyd oppfattes individuelt og ingen kan si hvilken type lyd som er "best". Kanskje ikke, men vi kan si at du er bra dust hvis du ikke er enig med oss. Jeg har et sånt hesh-headsett liggende etter at jeg lånte det av søsteren min. Hun fikk det av Netcom og vil ikke bli sett død med det, så jeg får ikke levert det tilbake. Har aldri opplevd makan til ræl. Lyden er akkurat som et par medfølgende standardplugger, bare ørlite grann mer substans. Bass er nærmest fraværende, og det er ganske godt gjort med tanke på at du ser ut som en vandrende boomblaster når du bruker dem. Jeg kan godt forstå at Metallica bifaller dette, for sisteskiva deres er bedre jo dårligere anlegg du har. Jaja, men eg er ihverfall drita lei av å bruke koss, fekk eit nytt denne veka, og no fekk eg bekjed at garantien er veldig begrensa. Så får ikkje nytt vist ikkje det er noe gale med lyden. Trenger noe anna, forlslag any`? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Skullcandy er søppel. Jeg har hatt et headset og noen ørepropper fra de, begge ble ødelagt innen noen uker. Byggekvaliteten er jo så dårlig at det føles ut som om det er et lekeheadset. Og ja, dette var under helt vanlig bruk. Nå er det lenge siden, men mulig headsettet var GI. Øreproppene husker jeg ikke. Endret 6. mars 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du kan sikkert få det jeg har liggende her hvis du henter det. Det er ikke noe Metallica på det, men en minst like teit hodeskalle. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jaja, men eg er ihverfall drita lei av å bruke koss, fekk eit nytt denne veka, og no fekk eg bekjed at garantien er veldig begrensa. Så får ikkje nytt vist ikkje det er noe gale med lyden. Trenger noe anna, forlslag any`? Først trenger vi en prisantydning. Lenke til kommentar
Løberg Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Jaja, men eg er ihverfall drita lei av å bruke koss, fekk eit nytt denne veka, og no fekk eg bekjed at garantien er veldig begrensa. Så får ikkje nytt vist ikkje det er noe gale med lyden. Trenger noe anna, forlslag any`? Først trenger vi en prisantydning. Hehe, alt under ein tusenlapp ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå