Gå til innhold

Kjøp av eit Skullcandy Hesh Metallica

Løberg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vær forsiktig nå! Lyd oppfattes individuelt og ingen kan si hvilken type lyd som er "best".

Kanskje ikke, men vi kan si at du er bra dust hvis du ikke er enig med oss. Jeg har et sånt hesh-headsett liggende etter at jeg lånte det av søsteren min. Hun fikk det av Netcom og vil ikke bli sett død med det, så jeg får ikke levert det tilbake. Har aldri opplevd makan til ræl. Lyden er akkurat som et par medfølgende standardplugger, bare ørlite grann mer substans. Bass er nærmest fraværende, og det er ganske godt gjort med tanke på at du ser ut som en vandrende boomblaster når du bruker dem. Jeg kan godt forstå at Metallica bifaller dette, for sisteskiva deres er bedre jo dårligere anlegg du har.

Jaja, men eg er ihverfall drita lei av å bruke koss, fekk eit nytt denne veka, og no fekk eg bekjed at garantien er veldig begrensa. Så får ikkje nytt vist ikkje det er noe gale med lyden. Trenger noe anna, forlslag any`? ;)

Lenke til kommentar

Skullcandy er søppel. Jeg har hatt et headset og noen ørepropper fra de, begge ble ødelagt innen noen uker.

Byggekvaliteten er jo så dårlig at det føles ut som om det er et lekeheadset. Og ja, dette var under helt vanlig bruk. Nå er det lenge siden, men mulig headsettet var GI. Øreproppene husker jeg ikke.

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar
Jaja, men eg er ihverfall drita lei av å bruke koss, fekk eit nytt denne veka, og no fekk eg bekjed at garantien er veldig begrensa. Så får ikkje nytt vist ikkje det er noe gale med lyden. Trenger noe anna, forlslag any`? ;)

Først trenger vi en prisantydning. :)

Hehe, alt under ein tusenlapp ihvertfall :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...