Gå til innhold

Kjøp av eit Skullcandy Hesh Metallica

Løberg

Anbefalte innlegg

Kjøpte i fjor eit skullcandy hesh metallica headset, som desverre blei øydelagt. Prøvde å finne eit nytt par rimelig på nettet. Og eg fant eit på CDON.COM men der måtte man oppgi personnummer, noe som ikkje foreldrene min likte. Fant også eit på ei anna side, men der var prisen satt opp til 700kr eller noe. Er det noen som vet kor man kan få kjøpt dette på nettet, eller om det fortsatt går an å få tak i på platekompaniet?

Takk på forehand.

post-184524-1234126060_thumb.jpg

Endret av Bareksten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Og eg fant eit på CDON.COM men der måtte man oppgi personnummer, noe som ikkje foreldrene min likte.

Jeg har opplevd akkurat det samme. :!:

Skullcandy er ikke kjent for kvalitet, snarere tvert i mot. Denne gangen er det kanskje værdt å prøve et annet merke?

Lenke til kommentar
Og eg fant eit på CDON.COM men der måtte man oppgi personnummer, noe som ikkje foreldrene min likte.

Skullcandy er ikke kjent for kvalitet, snarere tvert i mot. Denne gangen er det kanskje værdt å prøve et annet merke?

Ja, brakk ganske lett. Bare når eg skulle ta det over hodet. Men eg likte det veldig godt, og har uansett lyst på eit nytt. :p

Må man seriøst oppgi personnummeret for å bestille fra CDON? Beklager litt OT, men hva i alle dager skal CDON med det? Ingen nettbutikker jeg har vært borte i verken i Norge eller utlandet krever slike opplysninger.

Akkurat det samme med meg. Aldri møtt på dette problemet før. Men eg holder meg unna det stedet. :D

Mener det kun gjelder hvis man vil betale med faktura? :hmm:

Nei, når man vil registrere ein bruker på CDON, så må man oppgi enten deler av personnummeret eller heile. Ettersom korleis du vil bestille då. Sjølv er eg ein stor fan av faktura. :D

Lenke til kommentar

"De fem siste siffer i personnummer er kun nødvendig ved kjøp på faktura" står det på cdon. Altså ingen problem og ikke fylle ut dette, og betale med kort eller oppkrav. Faktisk ikke så mange nettbuttikker som tilbyr faktura lenger, og det er vell en grunn til det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Ja, brakk ganske lett. Bare når eg skulle ta det over hodet. Men eg likte det veldig godt, og har uansett lyst på eit nytt. :p

Jeg tenkte mer på den lydmessige kvaliteten, men så lenge du liker lyden kan ingen klage! :)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte mer på den lydmessige kvaliteten, men så lenge du liker lyden kan ingen klage! :)

Hehe, bedre enn min koss headset som er reparert med teip, tenker eg. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Vær forsiktig nå! Lyd oppfattes individuelt og ingen kan si hvilken type lyd som er "best". Tross dette, håper jeg vi greier å konvertere trådstarter.

Lenke til kommentar
Det er fordi du ikke har hørt noe bra enda ;)

Kjøp heller f.eks Sennheiser eller AKG. Mye bedre også ser det ikke ut som om hodetelefonene er laget til småunger.

Sjølv vil eg si at det skullcandy headsetet som er bilde av ovenfor, ikkje akkurat som ut som det er laga til småunge, det er eit limited edition Metallica death magnetic headset, som eg gjerne ville hatt. :innocent:

Lenke til kommentar
Vær forsiktig nå! Lyd oppfattes individuelt og ingen kan si hvilken type lyd som er "best".

Kanskje ikke, men vi kan si at du er bra dust hvis du ikke er enig med oss. Jeg har et sånt hesh-headsett liggende etter at jeg lånte det av søsteren min. Hun fikk det av Netcom og vil ikke bli sett død med det, så jeg får ikke levert det tilbake. Har aldri opplevd makan til ræl. Lyden er akkurat som et par medfølgende standardplugger, bare ørlite grann mer substans. Bass er nærmest fraværende, og det er ganske godt gjort med tanke på at du ser ut som en vandrende boomblaster når du bruker dem. Jeg kan godt forstå at Metallica bifaller dette, for sisteskiva deres er bedre jo dårligere anlegg du har.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...