Gå til innhold

Fighter butikk i Oslo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var på fighter her om dagen faktisk :) Men ja, den ligger i Oslo, i Storgata om jeg ikke tar helt feil. Jeg kjøper utstyret mitt der eller fra trenern min. :)

Okai, Takk. Skal ta og sjekke den ut når eg skal ned 18. :thumbup:

Storgata 37. Jeg bor i nærheten, så har kjøpt alt utstyret der. Venter for tiden på at de skal få inn en bukse som passer...

Lenke til kommentar
Var på fighter her om dagen faktisk :) Men ja, den ligger i Oslo, i Storgata om jeg ikke tar helt feil. Jeg kjøper utstyret mitt der eller fra trenern min. :)

Storgata 37. Jeg bor i nærheten, så har kjøpt alt utstyret der. Venter for tiden på at de skal få inn en bukse som passer...

Okei, takk. Skal sjekke ut den butikken. Har dei den type bukse som bilde av oppe?

Lenke til kommentar

Okei, takk. Skal sjekke ut den butikken. Har dei den type bukse som bilde av oppe?

Var i Oslo i går, og fant butikken i storgata 37. Fant ikkje den buksa der, men bestemte meg for en annen, vil bare takke for adressa. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...