pululf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei. Jeg husker at jeg en gang var inne på en side der man kunne skrive inn et mattestykke, for så å få svaret, sammen med hvordan man gjør utregningen. Utrolig smart egentlig. Er det noen som vet hva denne siden heter? Lenke til kommentar
Vain Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei. Jeg husker at jeg en gang var inne på en side der man kunne skrive inn et mattestykke, for så å få svaret, sammen med hvordan man gjør utregningen. Utrolig smart egentlig. Er det noen som vet hva denne siden heter? Den enorme matteassistansetråden? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tviler på at en slike side finnes, i så fall fungerer den neppe til avanserte stykker. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 http://mathway.com/ Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Ah, tusen takk. Der var den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå