Frostrøyk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Heisann! Ser meg om etter ny telefon, og vil gjerne ha en innebygget GPS. Finnes det noe kurrant der ute nå? Det viktigste er likevell at telefonen må være kjapp! hjelper ikke om den har allverdens funksjoner dersom den er treig. Har en SE P1i nå, og den er rett og slett ikke brukbar. Med nyeste software er den likevell treig nok til at man får magesår av noe så enkelt som å sende og motta SMS. Derfor skal jeg nå ha en telefon som reagerer når jeg trykker på den:) Hvordan er X1 xperia på dette punktet? denne har vel ikke GPS men. Liker SE, og bilene på jobb har laddere som passer... Liker gadgets, så jo flere funksjoner og slikt, jo bedre. Andre telefoner jeg her hadd er SE P1i, HTC 710, SE 750I m.m. Endret 8. februar 2009 av Mr xXx Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 xperia har da gps. Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Ja ser det nå Men X1 er vel en "treg" telefon? Ser Nokia N71 får skryt for hasstigheten generelt. Må si den frister, på tross av at jeg ikke er noe Nokia tilhenger. Synspunkter? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er panelet som er tregt, men bruker du feks spb sitt så er den rask og fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå