crl777 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hallo. Jeg har i lengre tid tenkt å skaffe meg en ny smart mobil. Har fra før en E90 som jeg har vært strålende fornøyd med. Men tiden er inne for en ny. Problemet er at jeg ikke greier å bestemme meg for Xperia eller Omnia. Omnia er tøff på sine måter, men har sine negative sider. Det samme har Xperia, Jeg tror jeg ville vært fornøyd med begge, men for å være helt sikker jeg ikke kjøper noe jeg vil angre på. Så lurer jeg på om det er noen som har brukt disse her over tid? Har bare testet de i butikken, og de har vært fine begge to. Men er så veeeeldig usikker, og tør ikke kjøpe noe for jeg er helt sikker Har lest haugevis av tester, men greier rett og slett ikke gjøre meg opp en mening, og en mening vil jeg snart ha, så jeg kan skaffe meg en ny mobil Er forresten den nye oppdateringen til X1 bra, og gjør den raskere enn den er nå? PS: Er det mulig tro å oppdatere f.eks X1 eller Omnia til Windows Mobile 6.5 når det kommer ut? For øvrig, takk for svar Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg er selv i samme knipe som deg, jeg holdt på å bestille en Omnia idag, men ble brått usikker så avbestilte varen... To bra mobiler, nesten synd dem er ute på markedet på samme tid Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er sikkert mange som er uenig med meg på dette her, men jeg klarer ikke helt å se hvorfor man akkurat skal velge Omnia fremfor konkurrentene. Er man ute etter en rein touchmobil er jo HTC Touch HD et bedre valg, med langt bedre skjerm, miniUSB og 3,5 mm minijack. Ellers har jo Xperia også en langt bedre skjerm, dog litt mindre, men denne har også minijack og miniUSB-tilkobling, samt en god del bedre batterilevetid enn Omnia. Jeg finner rett og slett ingen grunn til hvorfor man skal velge Omnia framfor konkurrentene. De kjører alle samme programvare (bortskjett fra skallet, men dette kan man jo alltids få ordna), men Omnia skiller seg dog ut i negativ retning ved at den kun har èn tilkobling, som atpåtil er proprietær og befinner seg på siden av telefonen, den har dårligst skjerm og stylusen er ikke integrert. Den eneste fordelen med den proprietære tilkoblinga er tv-ut, så hvis man absolutt er avhengig av det så har man selvsagt ikke så mye valg, men det er ihvertfall ikke noe jeg ser så mye nytten av, enda. Ellers så følger jo Route66 med, noe som det ikke gjør på de andre (men det er jo ikke store problemet å fa tak i f.eks. TomTom kostnadsfritt). Jeg handlet meg telefon i romjula, og da stod det mellom Touch Pro, Touch HD, Xperia og Omnia. Etter litt testing, eller del lesing av tester og mye tenking endte jeg opp med en Touch HD. Det angrer jeg ikke på. Hadde det ikke blitt den hadde det nok blitt Xperia, eller kanskje Touch Pro siden denne har et bedre tastatur enn Xperia. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Trådstarter ble 10.2. advart mot at om ikke emnefeltet ble endret ville tråden bli stengt. Trådstarter har ikke etterkommet anmodningen, og følgelig stenges også tråden. Gjør oppmerksom på at tråden kan i noen tilfeller gjenåpnes hvis trådstarter sender PM og deretter endrer emnefeltet etter åpning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg