Fin Skjorte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Inspirert av moderkategorien starter jeg Valg-09 Såpeboksen! Samme kriterier for denne som modertråden og quoter første svar der med forhåpninger, dog uten tro, at vi vil slippe like dumme utspill fra valgkåte politikkere denne runden også! Vel for å være førstemann ut så må jeg bare få ut min frustrasjon over at det er mulig å foreslå gratis mobiltelefoner til skoleungdommen. Enkelte vil vel gå fra velferdssamfunn til luksussamfunn? God lesing *Edit: og så der at Dotten allerede hadde en tilsvarende tråd opp å gikk.... Endret 8. februar 2009 av Fin Skjorte Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) *Edit: og så der at Dotten allerede hadde en tilsvarende tråd opp å gikk.... Anbefaler småprat om årets valg tråden i den sammenheng Det er en videreføring av "Såpeboksen". Endret 8. februar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi kjører på med den allerede opprettede tråden. Flott å se at folk er engasjerte i hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg