Larsenio Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Først; Ja jeg vet jeg skrev at jeg ikke skulle lage et eget emne om dette bildet som et par stykker likte at jeg linket til... Men klarte rett og slett ikke å la være å gjøre det alikevel. Det jeg først og fremst lurer på er om utsnittet er ok, om jeg har croppet for mye (bl.a pga sjøsprøyt på objektivet,sjenerende fiskebruk og lyktestolper som jeg ikke ville ha med.) eller om det er greit sånn. Har justert kurver og skarphet i Lightroom2. EXIF: 1/250 sekund lukker ISO 140 f/5.6 +0.5 eksponeringstrinn 18mm brennvidde Hard kontrast og skarphet Lenke til kommentar
boos Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Litt vel rødt, kanskje...? boos Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Nå har jeg ikke sett hvordan det var opprinnelig, men jeg syns ærlig talt at det ble litt 'trangt' og todelt. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Siden du spør:Prøv å skjære vekk himmelen rett over det øvrste sjø-sprøytet,så skal du se. Ellers er det greit å fjærne forstyrrende elementer som stolper ol. For meg ser lyset helt greit ut. OT: Hvordan klarer du å holde deg på beina her? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hei Rodswinger! Ja, har nå gjort som du foreslo. Og er fullstendig enig, mye bedre utsnitt! Holdt meg på en av de få steinene som ikke var nediset. Var der idag òg, for å se om jeg fikk noe annet ut av området. Men desverre vrimlet det av likesinnede nede i havna og idèt jeg skulle gå ned til steinene, begynte tre (3) , ja tre stykker andre fotogale å knipse på disse. Da satte jeg meg i merca og spant videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå