Ole3 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hilsen "forvirret av valget ..." Hvorfor er du forvirret av valget? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Valget er manipulert. Både med valgordningen og stemmejuks fra AP. De har fylt opp urnene med AP og SV stemmer. Jeg tror faktisk det kan skje. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Valget er manipulert. Både med valgordningen og stemmejuks fra AP. De har fylt opp urnene med AP og SV stemmer. Jeg tror faktisk det kan skje. Vel, jeg er overtalt. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Valget er manipulert. Både med valgordningen og stemmejuks fra AP. De har fylt opp urnene med AP og SV stemmer. Jeg tror faktisk det kan skje. Valgordningen er ikke manipulert i noen sitt favør, noen ganger vil det slå ut den ene veien og neste gang den andre. Hvem som har fylt opp urnene vet jeg ikke, men det er nok noen som har gjort det. Du trenger ikke å komme med noe dokumentasjon, jeg tror deg på ditt ord. Lenke til kommentar
Ensemble Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Tusen takk for svaret PcT Ja, jeg skal være ærlig og si at dette var en skoleoppgave, men vi fant ut svarene på disse spørsmålene før jeg fikk svar av dere. Men uansett, fint å se at vi gjorde sånn nogenlunde riktig ifølge PcT's svar. Og når det gjelder hvorfor jeg er forvirret av valget, er det bare fordi jeg har litt problemer med å skjønne alt rundt dette, fagbegreper osv. Men takk uansett! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Valget er manipulert. Både med valgordningen og stemmejuks fra AP. De har fylt opp urnene med AP og SV stemmer. Jeg tror faktisk det kan skje. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Valget er manipulert. Både med valgordningen og stemmejuks fra AP. De har fylt opp urnene med AP og SV stemmer. Jeg tror faktisk det kan skje. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) "Partiet mitt gjorde det dårlig, det MÅ være juks!11!!!" Ser ut til at visse personer ikke kan akseptere at de har tapt valget. Valgordningen er som den er, både sperregrense og distriksbestemmelser er godt begrunnet og selv om de kan føles urettferdige i etterkant hørte jeg absolutt ingen klager på dem under valgkampen fra partiene. Påstanden om at tom. SV, partitet som har mistet mange mandater, skulle ha "fyllt opp valgurnene" er helt latterlig i mine øyne. Endret 18. september 2009 av Heavenly Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Illuminati er ute etter å ta oss, ser dere det seriøst ikke? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Venstre+AP høres fristende ut. Dessverre ville nok Venstre blitt for små i forhold til AP. En regjering med Venstres verdi- og miljøpolitikk og APs finanspolitikk hadde vært flotte greier. Lenke til kommentar
nercix Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Venstre+AP høres fristende ut. Dessverre ville nok Venstre blitt for små i forhold til AP. En regjering med Venstres verdi- og miljøpolitikk og APs finanspolitikk hadde vært flotte greier. Venstres verdipolitikk er vel grei nok. Men Venstres miljøpoltikk og APs finanspolitikk er katastrofal. Godt at vi inntil videre har verdens beste sikkerhetsnett for udugelige politikere (og de folkene som stemmer på dem). Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Men Venstres miljøpoltikk og APs finanspolitikk er katastrofal. Hva? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 For i bakvendtland, der kan alt gå an! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Venstre+AP høres fristende ut. Dessverre ville nok Venstre blitt for små i forhold til AP. En regjering med Venstres verdi- og miljøpolitikk og APs finanspolitikk hadde vært flotte greier. totally! min regjering of choice: Venstre, Senterpartiet og Arbeiderpartiet Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Senterpartiet? Hva skal vi med halvfascistiske, detaljstyrende landbruks-fetisjister? (ja jeg overdriver litt ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvis du overdriver til halvfascistisk, vil det si at de er kvartfascistiske? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Om ap blir litt mindre og sentrum vokser litt igjen så hadde en AP+SP+Krf+V vært et flott regjeringsalternativ som faktisk kunne ha kjempet for flertall i tilegg. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 I kategorien "småprat om årets valg" hører vel denne godt hjemme.. Per-Aslak Ertresvåg om stortingsvalget - Nyhetsspeilet.no Intet parti og ingen politiker har våget å stille det viktigste av alle spørsmål: hvorfor skal vi (som mennesker i alle NATO-land) godta å bli bestrålt hver dag, og utsettes for det helseskadelige nedfallet fra chemtrails, kjemiske flyspor. Dette er bare noe av det som angår alle, fra nyfødte barn, til de eldste. Vi befinner oss i krig hvor kjemiske og elektroniske våpen blir brukt mot oss fra makter som ikke vil oss vel. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 I kategorien "småprat om årets valg" hører vel denne godt hjemme.. Per-Aslak Ertresvåg om stortingsvalget - Nyhetsspeilet.no Intet parti og ingen politiker har våget å stille det viktigste av alle spørsmål: hvorfor skal vi (som mennesker i alle NATO-land) godta å bli bestrålt hver dag, og utsettes for det helseskadelige nedfallet fra chemtrails, kjemiske flyspor. Dette er bare noe av det som angår alle, fra nyfødte barn, til de eldste. Vi befinner oss i krig hvor kjemiske og elektroniske våpen blir brukt mot oss fra makter som ikke vil oss vel. At politikere ikke orker å masse om fjasete konspirasjonsteorier om chemtrails er vel ikke noen overraskelse. Og hadde de gjort det hadde det vært en kilde til alvorlig bekymring. AtW Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Chemtrails... I en tråd som stortingsvalget? Sukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå