Gå til innhold

Småprat om årets valg (Stortingsvalg 2009)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hagen tar farvel til norsk politikk ved å fremstå som en skikkelig drittsekk. En patetisk slutt på en lang og trist politisk karriere. Han bør holde seg for god for å sparke en mann som ligger nede på den måten, men man kan vel ikke forvente annet fra den kanten.

 

 

Ellers er jeg lettet over at det går mot fortsatt rødgrønn regjering.

Lenke til kommentar
Hagen tar farvel til norsk politikk ved å fremstå som en skikkelig drittsekk. En patetisk slutt på en lang og trist politisk karriere. Han bør holde seg for god for å sparke en mann som ligger nede på den måten, men man kan vel ikke forvente annet fra den kanten.

 

 

Ellers er jeg lettet over at det går mot fortsatt rødgrønn regjering.

 

Ja, både Hagen og Jensens sutring over sponheim tar seg ikke særlig godt ut. Det er for dumt å skylde på sponheim fordi de er bitre pga manglende borgerlig flertall.

 

AtW

Lenke til kommentar

Da lurer jeg på hva Sponheims plan for å komme i regjering gikk ut på?

 

Edit: Haehahehea, hørte dere i bakgrunnen etter Halvorsen hadde gått opp Stortingstrappa. En av reporterne "Dette gidder ikke jeg...klipping... dette gidder ikke jeg jobbe med."

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Partiet er jo halvvert og vel så det. hehe

Dette kommer til å gå hardt utover de resterende kamelene i verden. Både innad i partiet - og helt tydeligvis blant tidligere SV-velgerne - er det enorm misnøye over hvor mye de har måtte svelge for å være med i regjeringen.

 

Det ville ikke forundre meg om det er stor stemning innad i partiet for å *ikke* være med i regjering lenger. De har jo svelget unna kameler i en skala som neppe noe annet regjeringsparti har gjort her i Norge tidligere.

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar
Da lurer jeg på hva Sponheims plan for å komme i regjering gikk ut på?

 

Edit: Haehahehea, hørte dere i bakgrunnen etter Halvorsen hadde gått opp Stortingstrappa. En av reporterne "Dette gidder ikke jeg...klipping... dette gidder ikke jeg jobbe med."

 

Det var vel viktigere med prinsipper enn å komme i regjering for enhver pris...

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...