KVTL Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Da er nok enten tallet feil, eller alle stemmene er ennå ikke talt opp. Det står 100% opptalt, men det kan som sagt være feil. Ser nå at oversikten til Skien har blitt erstattet med "ingen rapport motatt".. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hagen tar farvel til norsk politikk ved å fremstå som en skikkelig drittsekk. En patetisk slutt på en lang og trist politisk karriere. Han bør holde seg for god for å sparke en mann som ligger nede på den måten, men man kan vel ikke forvente annet fra den kanten. Ellers er jeg lettet over at det går mot fortsatt rødgrønn regjering. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Ligger an til at rød-grønne sikrer seg flertall grunnet 0,1%. Blir ikke jevnere enn det. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Uansett så vil han ikke bli den siste eller første politikeren som sparker noen som ligger nede, om det er politiker eller annen person. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 satse på at det er fortsatt pro rødgrønt når eg står opp. god natt Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Uansett så vil han ikke bli den siste eller første politikeren som sparker noen som ligger nede, om det er politiker eller annen person. Det er sant, men det er fortsatt patetisk gjort av han. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hagen tar farvel til norsk politikk ved å fremstå som en skikkelig drittsekk. En patetisk slutt på en lang og trist politisk karriere. Han bør holde seg for god for å sparke en mann som ligger nede på den måten, men man kan vel ikke forvente annet fra den kanten. Ellers er jeg lettet over at det går mot fortsatt rødgrønn regjering. Ja, både Hagen og Jensens sutring over sponheim tar seg ikke særlig godt ut. Det er for dumt å skylde på sponheim fordi de er bitre pga manglende borgerlig flertall. AtW Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det blir for dumt å skylde på Sponheim, ja. Men jeg hadde vært forbannet selv jeg, på en kar som sviker så jævlig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sviker? Han har da alltid sagt at han ikke under noen omstendigheter vil støtte en FRP-regjering? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Den eneste måten han kunne fått Venstre inn i en regjering på, hadde vært ved et samarbeid med bl.a. FrP. Når han da nekter så konsekvent å samarbeide blir det backstabbing. Eller ren skjær idioti Lenke til kommentar
investor Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 90 % av tallene er inne og det er rødt. Alle prognoser og reelle tall viser rødt. Det er avgjort Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det blir jo ikke "Backstabbing"? De har alltid sagt dette, og vært VELDIG klare på, og det er jo derfor på ingen måte uventet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Da lurer jeg på hva Sponheims plan for å komme i regjering gikk ut på? Edit: Haehahehea, hørte dere i bakgrunnen etter Halvorsen hadde gått opp Stortingstrappa. En av reporterne "Dette gidder ikke jeg...klipping... dette gidder ikke jeg jobbe med." Endret 14. september 2009 av Olum Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Jøss, Kristin Halvorsen vakler i intervju. Tydeligvis ikke helt komfortabel med at de nå vil få enda mindre pondus. Lenke til kommentar
investor Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jøss, Kristin Halvorsen vakler i intervju. Tydeligvis ikke helt komfortabel med at de nå vil få enda mindre pondus. Partiet er jo halvvert og vel så det. hehe Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 På den lyse siden kan FRP-velgere fortsette med sofasytingen i 4 nye år uten å måtte ta stilling til realiteten. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Partiet er jo halvvert og vel så det. hehe Dette kommer til å gå hardt utover de resterende kamelene i verden. Både innad i partiet - og helt tydeligvis blant tidligere SV-velgerne - er det enorm misnøye over hvor mye de har måtte svelge for å være med i regjeringen. Det ville ikke forundre meg om det er stor stemning innad i partiet for å *ikke* være med i regjering lenger. De har jo svelget unna kameler i en skala som neppe noe annet regjeringsparti har gjort her i Norge tidligere. Endret 14. september 2009 av Transponder79 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Da lurer jeg på hva Sponheims plan for å komme i regjering gikk ut på? Edit: Haehahehea, hørte dere i bakgrunnen etter Halvorsen hadde gått opp Stortingstrappa. En av reporterne "Dette gidder ikke jeg...klipping... dette gidder ikke jeg jobbe med." Det var vel viktigere med prinsipper enn å komme i regjering for enhver pris... AtW Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er veldig artig å høre på alle som febrilsk prøver å få intervjuet Stoltenberg! "Aaauhh FAEN ASS!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå