Latias Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 På VG er det 86/83 Er det jeg tror sluttresultatet kommer til å bli. Til de rødgrønne, altså. Går og legger meg nå. Skulle nesten ha fått en fridag dagen etter, slik at man kan følge med på hele valgnatten. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Jeg fatter det ikke. NRK har allerede kåret de rødgrønne som vinner mens på TV2 er det 85/84 til de rødgrønne. Hvorfor er ikke disse tallene de samme? Prognoser. På BT er det nå 86-83, men de har Venstre under sperregrensen. Får Venstre 400 flere stemmer er de over og karrer til seg utjevningsmandater som igjen kan gi borgerlig flertall. Uansett, jeg er temmelig sikker på at AP sitter i regjering enten alene eller i rød-grønt samarbeid slik ting ser ut nå. SV går tilbake sammen med SV, som jo er en positiv ting syntes jeg. Men trist med Venstre, man behøver ikke være enig med Sponheim men han virker nå å være en av de få som ikke er skuespiller av de mest prominente politikerne. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg fatter det ikke. NRK har allerede kåret de rødgrønne som vinner mens på TV2 er det 85/84 til de rødgrønne. Hvorfor er ikke disse tallene de samme? Uansett så er det jo et spørsmål om KrF og Venstre vil samarbeide med FrP eventuelt. Jeg ser det egentlig som håpløst å få en borgerlig regjering, da må det mirakler til. FrP gjør det jo ikke akkurat lettere for seg ved å håne Venstre. For å si det ærlig så tror jeg også Jens gjør alt han kan for å ikke at FrP kan varme regjeringsstolene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 FrP håner ikke Venstre, de håner Sponheim. Nå som han er ute, er det åpent for et samarbeid mellom FrP og V. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 SV vil nå i hvert fall miste litt innflytelse i en rød-grønn regjering. En større smell der i gården. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sponheim er stortingets svar på Clint Eastwood. Synd, men håper på rød/grønn regjering. Sier ikke nei takk til 3 nye år med gratis skolebøker. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er i hvertfall en positiv ting akkurat nå. Ap har jeg ikke så mye i mot. Mindre makt til SV gleder meg. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hva skjer om den blå siden og AP får flest mandater? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 FrP håner ikke Venstre, de håner Sponheim. Nå som han er ute, er det åpent for et samarbeid mellom FrP og V. - Jeg vil kose meg om Lars Sponheim ikke kommer inn, sier Carl I. Hagen fra Frps valgvake. Ser ikke akkurat ut som de tar på seg silkehanskene... http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...icle3268805.ece Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 FrP håner ikke Venstre, de håner Sponheim. Nå som han er ute, er det åpent for et samarbeid mellom FrP og V. - Jeg vil kose meg om Lars Sponheim ikke kommer inn, sier Carl I. Hagen fra Frps valgvake. Ser ikke akkurat ut som de tar på seg silkehanskene... http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...icle3268805.ece Smålig av Carl I. Hagen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 I følge resultater så langt så mangler Sponheim ca 230 stemmer for å komme direkte inn på tinget, med kun deler av Bergen og en mindre kommune i Hordaland som ikke er ferdig telt opp. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 FrP håner ikke Venstre, de håner Sponheim. Nå som han er ute, er det åpent for et samarbeid mellom FrP og V. - Jeg vil kose meg om Lars Sponheim ikke kommer inn, sier Carl I. Hagen fra Frps valgvake. Ser ikke akkurat ut som de tar på seg silkehanskene... http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...icle3268805.ece Smålig av Carl I. Hagen. De blir det når en blir gammel... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 SV vil nå i hvert fall miste litt innflytelse i en rød-grønn regjering. En større smell der i gården. Nja, ikke så farlig for dem de er jo uansett norgesmestere i kamelspising. Siste store saken var jo oljeletingen i nordområdene. De burde kanskje kjøpe noen kameler på billigsalg, så sparer de allerede nå noen penger. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 *legge inn kommentar som egentlig er tom for å få tråd i "mine innlegg", medan eg prøver å få fram at eg er voksen nå, sidan eg faktisk syns dette er interessant* Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Fant nettopp ut at kommunen min hadde en fremmøteprosent på 17.4%! Det er det jævligste, hva faen er det folk tenker med? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 oi, det er vel litt ekstremt... kva kommune bur du i då? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Røyken, Buskerud. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Da er nok enten tallet feil, eller alle stemmene er ennå ikke talt opp. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Venstre er faen med ubrukelig. Ikke godt for noe som helst... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Da er nok enten tallet feil, eller alle stemmene er ennå ikke talt opp. http://www.regjeringen.no/krd/html/valg2009/bs2_6_27.html Frustrerende å vite at 82.6% av de jeg møter på butikken ikke vet hva de holder på med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå