Gå til innhold

Småprat om årets valg (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke skjønte det så var det en spøk :\

Selvsagt er ikke det måten det skal foregå på..

Euh.. Så mange korttenkte meninger som det har florert denne dagen er det ikke lenger like godt å skille mellom hva som er spøk og hva som blir sagt i alvor. Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Noen andre som ikke får spilt av sendingen(ene) på NRK-nett-tv? Jeg får bare svart skjerm, og så står det Ready ved play-knappen, og når jeg trykker på Play så skjer det ingenting. Nettet mitt er også raskt nok.

Evt. er det noen som har url til valg-sendingen?

edit: ser nå på valget (med tegnespråk), er den eneste som funker :p

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
Nok en gang leverer Sponheim kveldens best formulerte og ikke minst sterkeste tale. Han taler selvsagt for døve ører.

Sponheim var flink ja, det skal han ha. Parerte Hagens skadefryd på flott vis også i intervju med TV2.

Og der er borgerlig forbi på TV2s prognose, ser det ut til. Såfremt Venstre holder seg over 4%.

85 vs 84.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke skjønte det så var det en spøk :\

Selvsagt er ikke det måten det skal foregå på..

Euh.. Så mange korttenkte meninger som det har florert denne dagen er det ikke lenger like godt å skille mellom hva som er spøk og hva som blir sagt i alvor.
Beklager, skal slenge med en smily neste gang..
Lenke til kommentar

Tja, etter min mening er Venstre for sosialdemokratisk for de borgerlige samtidig som de står på deres side av skalaen. De har også vært litt diffuse ved å prøve å sikre seg mest mulig velgere ved å si ja og tja til det meste. Likevel liker jeg dem, og mener de burde vunnet en del stemmer på miljøpolitikken deres.

Syns forøvrig FrP oppfører seg ganske uproft med disse flåsete kommentarene om Lars Sponheim. Srsly u guis.

Lenke til kommentar
Jeg fatter det ikke. NRK har allerede kåret de rødgrønne som vinner mens på TV2 er det 85/84 til de rødgrønne. Hvorfor er ikke disse tallene de samme?

Det er snakk om prognoser...basert på de tallene som er tilgjengelige. Dermed ikke korrekt.

Endret av investor
Lenke til kommentar
Men hvem av de bør jeg stole mest på? :p

TV2 var best sist. Mens NRK var mest på jordet tett følgt av dagbladet. Men det er ingen garanti for at de er bedre nå.. følg med på alt. Eller bare legg deg å sjekk i morgen tidlig. hehe

Men prognoser er alltid usikre.

Endret av investor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...