LarsP Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nok en gang leverer Sponheim kveldens best formulerte og ikke minst sterkeste tale. Han taler selvsagt for døve ører. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 V lå ann til å ryke ut sist. Mange H og Frp velgere stemte V for å sikre et nytt borgelig flertall. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Hvis du ikke skjønte det så var det en spøk :\Selvsagt er ikke det måten det skal foregå på.. Euh.. Så mange korttenkte meninger som det har florert denne dagen er det ikke lenger like godt å skille mellom hva som er spøk og hva som blir sagt i alvor. Endret 14. september 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Noen andre som ikke får spilt av sendingen(ene) på NRK-nett-tv? Jeg får bare svart skjerm, og så står det Ready ved play-knappen, og når jeg trykker på Play så skjer det ingenting. Nettet mitt er også raskt nok. Evt. er det noen som har url til valg-sendingen? edit: ser nå på valget (med tegnespråk), er den eneste som funker Endret 14. september 2009 av Nerowulf Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hah, Sponheim trekker seg nå. Om resultatet står da selvsagt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Nok en gang leverer Sponheim kveldens best formulerte og ikke minst sterkeste tale. Han taler selvsagt for døve ører. Sponheim var flink ja, det skal han ha. Parerte Hagens skadefryd på flott vis også i intervju med TV2. Og der er borgerlig forbi på TV2s prognose, ser det ut til. Såfremt Venstre holder seg over 4%. 85 vs 84. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Man kan lure på om det var lurt av Sponheim å ville kaste ut StatoilHydro fra olje- og energidepartementet dagen før valget... http://www.dagbladet.no/2009/09/13/nyheter...alg_09/8090870/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvis du ikke skjønte det så var det en spøk :\Selvsagt er ikke det måten det skal foregå på.. Euh.. Så mange korttenkte meninger som det har florert denne dagen er det ikke lenger like godt å skille mellom hva som er spøk og hva som blir sagt i alvor.Beklager, skal slenge med en smily neste gang.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tja, etter min mening er Venstre for sosialdemokratisk for de borgerlige samtidig som de står på deres side av skalaen. De har også vært litt diffuse ved å prøve å sikre seg mest mulig velgere ved å si ja og tja til det meste. Likevel liker jeg dem, og mener de burde vunnet en del stemmer på miljøpolitikken deres. Syns forøvrig FrP oppfører seg ganske uproft med disse flåsete kommentarene om Lars Sponheim. Srsly u guis. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hah, Sponheim trekker seg nå. Om resultatet står da selvsagt. Synd. Selv om han var irriterende, så synes jeg dialekten hans var kul. Jaja, Siv. FRP-velgerne er så tøffe. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 J****** Venstre, de kludrer til alt. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Fin dag Til Høyre og FrP: Lykke til med fire nye år i skyggenes dal Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 J****** Venstre, de kludrer til alt. Jeg vil påstå at det er de øvrige 96% som er ute og kjører. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er litt ironisk at FRP har valgvake på et teater? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Og der tippet det tilbake 85-84 til rød-grønne. KRF som mistet ett mandat. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg fatter det ikke. NRK har allerede kåret de rødgrønne som vinner mens på TV2 er det 85/84 til de rødgrønne. Hvorfor er ikke disse tallene de samme? Lenke til kommentar
investor Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Jeg fatter det ikke. NRK har allerede kåret de rødgrønne som vinner mens på TV2 er det 85/84 til de rødgrønne. Hvorfor er ikke disse tallene de samme? Det er snakk om prognoser...basert på de tallene som er tilgjengelige. Dermed ikke korrekt. Endret 14. september 2009 av investor Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 På VG er det 86/83 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Men hvem av de bør jeg stole mest på? Lenke til kommentar
investor Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Men hvem av de bør jeg stole mest på? TV2 var best sist. Mens NRK var mest på jordet tett følgt av dagbladet. Men det er ingen garanti for at de er bedre nå.. følg med på alt. Eller bare legg deg å sjekk i morgen tidlig. hehe Men prognoser er alltid usikre. Endret 14. september 2009 av investor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå