MartinF Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Liker at Venstre gjør et elendig valg! Men igjen, det slår ut på evt. borgerlig flertall. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvorfor liker du? Lenke til kommentar
investor Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er det virkelig bare 66.4% som har stemt? Det er for dårlig! Det tallet stiger hele tiden Det tallet vil gå ned på sikt... mer eldre og eldrebølge vi får... mer folk er ikke i stand til å stemme. Av ulike årsaker. Det er min spådom. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Men vi må også tenke på at det blir mer og mer tilrettelagt for at også eldre som ikke kan komme seg til valglokalene, skal få stemme. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvorfor liker du? Fordi jeg syns Venstre er et fantastisk elendig parti, og har en leder som gjør meg irritert. Men jeg tar de hjerne med i regjering om det betyr en borgerlig regjering. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Om det betyr en borgerlig regjering er jeg villig til å ha med Venstre, til og med KrF. Er det Oslo og de andre store kommunene som er det siste som kommer inn? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Men vi må også tenke på at det blir mer og mer tilrettelagt for at også eldre som ikke kan komme seg til valglokalene, skal få stemme.Jeg reagerte litt på hvor dårlig tilrettelagt valglokalene var for rullestolbrukere og andre med litt større behov i forhold til bevegelsesfrihet og tilgjengelighet. Dette avhenger selvsagt av hvor i landet man er, men ihvertfall her i min bydel ville det være umulig for personer med motoriserte rullestoler å komme til. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er det virkelig bare 66.4% som har stemt? Det er for dårlig! Bedre enn Skien, oppmøte prosenten var på hele 13,9%.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Men vi må også tenke på at det blir mer og mer tilrettelagt for at også eldre som ikke kan komme seg til valglokalene, skal få stemme.Jeg reagerte litt på hvor dårlig tilrettelagt valglokalene var for rullestolbrukere og andre med litt større behov i forhold til bevegelsesfrihet og tilgjengelighet. Dette avhenger selvsagt av hvor i landet man er, men ihvertfall her i min bydel ville det være umulig for personer med motoriserte rullestoler å komme til.Pff...de kan sende støttekontaktene sine inn og stemme for de.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 13,9 %. Hva er grunnen til det? Boikott? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er det virkelig bare 66.4% som har stemt? Det er for dårlig! Bedre enn Skien, oppmøte prosenten var på hele 13,9%.. Skam! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg vet ikke hva som er skjedd, men det er nok oppmøteprosenten. Tallet ble hentet fra valgresultat.no, så det skal ikke være feil med det. Synes det er skammelig jeg også.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvorfor liker du? Fordi jeg syns Venstre er et fantastisk elendig parti, og har en leder som gjør meg irritert. Men jeg tar de hjerne med i regjering om det betyr en borgerlig regjering. Her mangler man vel hjerne, ja. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg vet ikke hva som er skjedd, men det er nok oppmøteprosenten. Tallet ble hentet fra valgresultat.no, så det skal ikke være feil med det. Synes det er skammelig jeg også.. Det må vel være det som er talt opp så langt. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 De er faktisk ferdig opptalt.. http://www.regjeringen.no/krd/html/valg2009/bs2_8_6.html *Grøss* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hva med disse utjevningsmandatene? Kan noen fort forklare meg hva det er?Du som sendte inn spørsmål til RR? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 De er faktisk ferdig opptalt.. http://www.regjeringen.no/krd/html/valg2009/bs2_8_6.html *Grøss* Hva i helvette? Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvis oppmøteprosenten er så lav, så er jo det nærmest forkastelig. Det er en grunn til at det heter borgerplikt. Tror ikke folk innser viktigheten av det å stemme og kunne være med på å påvirke politikken. Det er synd. Hittil liker jeg absolutt ikke det jeg ser. Ting kan fortsatt ende i vårt favør, men foreløpig ser det ut til at det blir 4 nye år med en udugelig regjering. Tydelig at folk flest her i landet liker udugelighet. Det er også synd. Menmen.. Vi får bare krysse fingrene og håpe at flertallet av stemmerne er oppegående mennesker! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 De er faktisk ferdig opptalt.. http://www.regjeringen.no/krd/html/valg2009/bs2_8_6.html *Grøss* Noe av det verste jeg har sett. Det må ha vært noe feil med valglokalene elns, for det der er latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hva med disse utjevningsmandatene? Kan noen fort forklare meg hva det er?Du som sendte inn spørsmål til RR? Nei Jeg har på streamen, men ikke noe lyd. Ser heller på Siv på NRK nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå