Gå til innhold

Småprat om årets valg (Stortingsvalg 2009)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, men om vi f.eks. får et resultat hvor den borgerlige blokken blir større enn den rødgrønne, når får vi vite om de borgerlige partiene svelger noen kameler og bestemmer seg for å samarbeide?

Nei det blir en annen historie. Der kan det i verstefall gå flere dager/uker (medmindre de har hatt noen hemmlige møter å allerede blitt enige for hva de skal si umiddelbart etter resultatet foreligger)

Endret av Mekkus
Lenke til kommentar

SMS-kampanje, med blant annet SU og Krf-politikere som pådrivere, har forsøkt å lure Frp-velgere til å "stemme" via SMS, som naturligvis ikke er mulig. Det er nesten så jeg håper flere har stemt Frp på grunn av dette. Jeg liker virkelig ikke Frp, men dette er en skam! :mad:

 

Edit: Også linken: http://www.dagbladet.no/2009/09/14/nyheter...ringen/8110415/

Endret av rikspøbel
Lenke til kommentar

Uffda, vil ikke ha Rødt inn. KRF ser ut til å bli mindre, som er en opptur. Synd Venstre ikke ser ut til å bli større, trenger ikke at de blir mindre og kontrollgale Rødt kommer inn. Blir bare mer ubalanse da.

 

Men vil egentlig ikke ha særlig mye å si. Blir fire nye år med TV-lisens, kjønnsdiskriminering (kvotering), obligatorisk sidemål selv om tiden burde blitt brukt til å lære seg hovedmålet skikkelig, mindre valgfrihet i helse og eldreomsorg og fortsatt forskjellsbehandling av småbarnsfamilier.

 

Likebehandling ligger fortsatt nede for telling, men det er jo heller ikke noen særlig store forkjempere for det på noen av sidene. Og et parti som virkelig taler barnas sak er jo totalt fraværende :/

 

Bra landet som helhet er veldig bra å bo i. Skulle bare hatt mindre detaljeregulering.

Lenke til kommentar
SMS-kampanje, med blant annet SU og Krf-politikere som pådrivere, har forsøkt å lure Frp-velgere til å "stemme" via SMS, som naturligvis ikke er mulig. Det er nesten så jeg håper flere har stemt Frp på grunn av dette. Jeg liker virkelig ikke Frp, men dette er en skam! :mad:

 

Edit: Også linken: http://www.dagbladet.no/2009/09/14/nyheter...ringen/8110415/

 

Det er faktisk en skandale. Alvorlig valgfusk og bør bli nærmere etterforsket. Ellen Solheim, Eirik Sakariassen og Kjell Ingolf Ropstad bør anmeldes for disse alvorlige forholdene og stilles til rett for det de har gjort. Skjønner ikke disse kronidiotene at dette ikke akkurat er noe man spøker med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...