Nerowulf Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Høyre: Vil heve grensen for moms- og tollfritak fra 200 til 1000 kroner. Hva er positivt med det? Vil ikke det føre til at flere kjøper fra utlandet. Ergo mindre varehandel i Norge. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 jeg er 27, tjener 300000,- i året, har sikker og fast datajobb, er ikke høyere utdannet, driver med musikk på fritia, bruker mye kollektiv transport og planlegger å starte egen bedrift. jeg tror jeg skal stemme venstre. har jeg valgt rett? Det kommer ann på hva du bryr deg mest om. Vil du mele din del av kaka, så er nok høyre det beste. Hvis du vil tenke på din fremtid, som småbarnsfamilie blir nok SV et bedre valg. Hvis du stemmer på det du mener er riktig, så er nok AP det beste. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Pappa lurer på om han har dårlig tid; hvor lenge er valg-lokalene oppe? Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det kommer ann på hva du bryr deg mest om. Vil du mele din del av kaka, så er nok høyre det beste. Hvis du vil tenke på din fremtid, som småbarnsfamilie blir nok SV et bedre valg. Hvis du stemmer på det du mener er riktig, så er nok AP det beste. Godt begrunnet... Nei, jeg må nok si meg enig med Thend. Selv er jeg nokså lik jagarock, utfra beskrivelsen, men har vært både mer og nå mindre velfødd. Stemmer Venstre uansett. Pappa lurer på om han har dårlig tid; hvor lenge er valg-lokalene oppe? 22.00 er det vel... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Her i kommunen er det 2100 Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Pappa lurer på om han har dårlig tid; hvor lenge er valg-lokalene oppe? Til kl 21. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vote or Die! - P. Diddy Starter sånn omtrent fra 1:00 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 21.00 Vil bare minne alle borgerlige om valget i morgen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvorfor er det ulovlig å kjøpe øl idag fordi det er valgdag? Hva er poenget med det? Er noen redd for at Kystpartiet skal komme inn på stortinget? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvorfor er det ulovlig å kjøpe øl idag fordi det er valgdag? Hva er poenget med det? Er noen redd for at Kystpartiet skal komme inn på stortinget? Tror det er en gammel "høflighets" regel eller no sånt. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvorfor er det ulovlig å kjøpe øl idag fordi det er valgdag? Hva er poenget med det? Er noen redd for at Kystpartiet skal komme inn på stortinget? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...icle3267690.ece Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 "Kafeer og restauranter har imidlertid lov til å selge alkohol i dag." Da satt vel alle alkisene på kafe i dag istedet før de dro og stemte. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tullemelding sprer seg på Facebook og Twitter KrFU-leder oppfordrer Frp- og SV-velgere til å stemme via sms Artikke Er dette en morsom spøk, eller bør politikere la være å delta på dette...? For øvrig: Godt valg.. gleder meg til valgsendingen Lenke til kommentar
____________ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 For en som har fått propaganda-SMS fra FrP hver eneste dag denne uka er det urkomisk, før jeg tenker over konsekvensene dette kan ha for en del usikre eller naive stemmeberettigede. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 For en som har fått propaganda-SMS fra FrP hver eneste dag denne uka er det urkomisk, før jeg tenker over konsekvensene dette kan ha for en del usikre eller naive stemmeberettigede. Ja, det har vært mye propaganda i denne valgkampen, men det er vel en fundamental forskjell på å forsøke å sanke flest mulig stemmer til ditt eget parti og å prøve å forhindre de som har andre politiske meninger fra å stemme. Nå sier jo KrFU-representanten at dette er gjort i spøk og at han regner med at de fleste forstår at det er en spøk, men det er vel på kanten fra en politiker... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Dette er overhode ikke morsomt. Hvis en eneste person har gått på denne "spøken", så er det katastrofe. Dette ville jeg ment uansett hvilket parti som ble rammet. Håper alle har fått med seg nå at man IKKE kan stemme via SMS. Jeg hadde aldri trodd dette om KRFu. Hva skjedde med de kristne verdiene? Dette er rein løgn og sabotasje. Regner med de får høre det fra folk høgere oppe i systemet. Jeg har ikke testet tjenesten. Noen som har? Får man en "bekreftelse" på at stemmen er mottatt, eller en beskjed om at det var en spøk, og at man må skynde seg til stemmelokalet? Det er uansett sabotasje av demokratiet, enten de brenner alle stemmene for et parti, eller bare hindrer en stemme. Kan til tiltaltes forsvar nevne at dette ble spredt på Twitter. Hadde vært enda verre om alle eldre fikk denne meldingen som konvolutt i posten. De er jo teknoidioter, og kunne i enda større grad latt seg lure. Men jeg eter hatten min hvis ingen lot seg lure. Endret 14. september 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Dette er første valget jeg føler jeg har fulgt ordentlig med på. Når er det vi får den første pekepinnene på resultatet og når får vi det endelige resultatet? Når får vi vite hvilke partier som kommer i regjeringen? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 @Olum, når valgsendingene begynner på TV kl.21.00 går det vel ikke lengre enn kanskje halvannen time før et tydelig bilde tegner seg, hvis jeg ikke husker feil fra tidligere valgvaker. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ok, men om vi f.eks. får et resultat hvor den borgerlige blokken blir større enn den rødgrønne, når får vi vite om de borgerlige partiene svelger noen kameler og bestemmer seg for å samarbeide? Får vi vite allerede i morgen om det blir en rødgrønn eller en borgerlig regjering? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ganske mange tråder på forumet om valget, hva er "hovedtråden"? Denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå