Gå til innhold

Småprat om årets valg (Stortingsvalg 2009)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er 27, tjener 300000,- i året, har sikker og fast datajobb, er ikke høyere utdannet, driver med musikk på fritia, bruker mye kollektiv transport og planlegger å starte egen bedrift.

 

jeg tror jeg skal stemme venstre.

har jeg valgt rett?

Det kommer ann på hva du bryr deg mest om. Vil du mele din del av kaka, så er nok høyre det beste.

Hvis du vil tenke på din fremtid, som småbarnsfamilie blir nok SV et bedre valg.

 

Hvis du stemmer på det du mener er riktig, så er nok AP det beste.

Lenke til kommentar
Det kommer ann på hva du bryr deg mest om. Vil du mele din del av kaka, så er nok høyre det beste.

Hvis du vil tenke på din fremtid, som småbarnsfamilie blir nok SV et bedre valg.

 

Hvis du stemmer på det du mener er riktig, så er nok AP det beste.

Godt begrunnet... :dontgetit:

 

Nei, jeg må nok si meg enig med Thend. Selv er jeg nokså lik jagarock, utfra beskrivelsen, men har vært både mer og nå mindre velfødd. Stemmer Venstre uansett.

 

Pappa lurer på om han har dårlig tid; hvor lenge er valg-lokalene oppe?

22.00 er det vel...

Lenke til kommentar
For en som har fått propaganda-SMS fra FrP hver eneste dag denne uka er det urkomisk, før jeg tenker over konsekvensene dette kan ha for en del usikre eller naive stemmeberettigede.

Ja, det har vært mye propaganda i denne valgkampen, men det er vel en fundamental forskjell på å forsøke å sanke flest mulig stemmer til ditt eget parti og å prøve å forhindre de som har andre politiske meninger fra å stemme. Nå sier jo KrFU-representanten at dette er gjort i spøk og at han regner med at de fleste forstår at det er en spøk, men det er vel på kanten fra en politiker...

Lenke til kommentar

Dette er overhode ikke morsomt.

Hvis en eneste person har gått på denne "spøken", så er det katastrofe.

 

Dette ville jeg ment uansett hvilket parti som ble rammet.

 

Håper alle har fått med seg nå at man IKKE kan stemme via SMS.

 

 

Jeg hadde aldri trodd dette om KRFu.

Hva skjedde med de kristne verdiene? Dette er rein løgn og sabotasje. Regner med de får høre det fra folk høgere oppe i systemet.

 

 

Jeg har ikke testet tjenesten. Noen som har?

Får man en "bekreftelse" på at stemmen er mottatt,

eller en beskjed om at det var en spøk, og at man må skynde seg til stemmelokalet?

 

Det er uansett sabotasje av demokratiet, enten de brenner alle stemmene for et parti, eller bare hindrer en stemme.

 

 

Kan til tiltaltes forsvar nevne at dette ble spredt på Twitter.

Hadde vært enda verre om alle eldre fikk denne meldingen som konvolutt i posten.

De er jo teknoidioter, og kunne i enda større grad latt seg lure.

 

Men jeg eter hatten min hvis ingen lot seg lure.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...