Mr.M Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Venstre, Krf og Høyre kan også samarbeide med venstresiden fra sak til sak Det er vel en mulighet ja, hvis de nåværende rød-grønne opptrer som separate partier etter evt. valgnederlag. Skulle de derimot samle seg for å lage ugang, så spøker det kanskje for H/Krf/V, da må de "trygle" om Frp's velvilje Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Selv med innvandring ute av kontroll stemmer 35 % på AP i følge meningsmålingene. Er folk idioter? Eller er de livredde for å miste jobben i det offentlige? De er vel ikke redde for muslimer. Jeg heller vel mer til idioter etter hvert. LOlz. Innvandring ute av kontroll? Åå, disse farlige negerne som voldtar og trygdemisbruker. Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Selv med innvandring ute av kontroll stemmer 35 % på AP i følge meningsmålingene. Er folk idioter? Eller er de livredde for å miste jobben i det offentlige? De er vel ikke redde for muslimer. Jeg heller vel mer til idioter etter hvert. LOlz. Innvandring ute av kontroll? Åå, disse farlige negerne som voldtar og trygdemisbruker. Ja, du bor i Trondhjem, så du vet så veldig mye bedre enn meg som bor i Oslo, hvordan det er? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Jeg er født og oppvokst på Stovner. Jeg veit hvordan det er. (OK, ikke født, men du veit hva jeg mener) Endret 12. september 2009 av Thend Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg bor i Norges 8. største asylkommune, og kan ikke si at det har vist seg å være noe problem.. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg er så lei av hele innvandrer-fokuset. Det er klart vi ikke har en perfekt politikk på det området, men i mine øyne har vi andre saker som burde fokuseres på. At Muhammed er skummel + lukter rart bryr meg egentlig svært lite. Skattenivå, helsepolitikk og skole er derimot mye viktigere. Muhammed er forsåvidt ganske hyggelig også. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har noen testet KRF-positiv? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kunne aldri falle meg inn å stemme KRF. Ett hvert parti som baserer seg på fantasifigurer i skyene kan se langt etter min stemme. Jeg merker derimot at du er prøver iherdig å latterliggjøre dine meningsmotstandere. Har du ikke argumenter eller er bare disse for dårlige? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Den eneste grunn til at Krf for noen år siden gjorde et kraftig hopp opp til dagens nivå, var vel innføringen av kontantstøtten. Vet om flere som sier de har slengt inn stemme bare p.g.a. av den ene saken ("stemme med lommeboken") Bortsett fra det, er vel kanskje Kfr et utdøende parti, etterhvert som "misjons folket" dør ut? Medmindre det skulle oppstå en slags motepreget ny-religiøsitet her i landet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Torstein Dahle var god til å tale for seg i kveld. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Torstein Dahle var god til å tale for seg i kveld. hvor har han talt? link? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 "Valg 09"-greiene på tv. Tv2 var det vel. Tror det var Holmgang, var i alle fall han kjente gamle fyren - som jeg ikke husker navnet på - som var programleder. Dahle sa ikke så mye, men når han først snakka fikk han virkelig sagt det. Siv ble nesten rød i trynet av de gode argumentene. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ja det er lett å love mye når du representerer et slikt parti. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ja det er lett å love mye når du representerer et slikt parti. Det finnes jo ingen parti som ikke lover for mye. Derfor kommer jeg ikke til å stemme. Jeg vet noen partier jeg ikke ville stemt. Men jeg syntes heller ingen partier fortjener min stemme. Litt dum og nytteløs måte å protestere på men... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Nå har ikke Rødt akkurat fått vist så mye.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Synes Dahle og Sponheim var best i dag. Begge tok kraftig til motmæle mot måten de andre partiene omtaler asylsøkere og innvandrere på. Det var godt å høre. Stoltenberg var også god, på en statsmannsaktig måte. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Når på mandag er det vi kan være rimelig sikre på resultatene? Endret 13. september 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Synes også at Dahle gjorde en god figur i debatten, Rødt er ikke på noen måte mitt parti, men jeg synes politikken er interessant på mange måter. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ja det er lett å love mye når du representerer et slikt parti. Det finnes jo ingen parti som ikke lover for mye. Derfor kommer jeg ikke til å stemme. Jeg vet noen partier jeg ikke ville stemt. Men jeg syntes heller ingen partier fortjener min stemme. Litt dum og nytteløs måte å protestere på men... Da burde du heller stemme blank, på den måten viser du best at du ikke synes om alternativene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Synes Dahle og Sponheim var best i dag. Begge tok kraftig til motmæle mot måten de andre partiene omtaler asylsøkere og innvandrere på. Det var godt å høre. Stoltenberg var også god, på en statsmannsaktig måte. Synes også at Dahle gjorde en god figur i debatten, Rødt er ikke på noen måte mitt parti, men jeg synes politikken er interessant på mange måter. Ja, godt det er flere som synes han var god i går. Den lille historien om han afrikaneren som hadde gått på høyskole som ikke fikk jobb, som han fortalte.. det er virkelig sant, virkelig et problem. Endret 13. september 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå