Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kommer altfor mange innvandrerere de tar snart over hele landet sitt. Man kan si det er 4mill norske innbyggere her i landet. Sigh vedder på det er 3mill og 1mill fra "utenifra" som kommer og tilpasser sine behov og etterhvert begynner og kreve ting. Og andre som bare kommer og lager bråk og vold. Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kommer altfor mange innvandrerere de tar snart over hele landet sitt. Man kan si det er 4mill norske innbyggere her i landet. Sigh vedder på det er 3mill og 1mill fra "utenifra" som kommer og tilpasser sine behov og etterhvert begynner og kreve ting. Og andre som bare kommer og lager bråk og vold. Nordmenn i minoritet i Norge før utgangen av århundret. Sa du noe? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Sorry mac. Dette er prisen for en globalisert verden. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 De kommer i hjemmalagd båt rett fra ville vesten og no where... blir de stoppa sier de bare, ikke skjønne, snakk med fetter... Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ikke så veldig nært sannheten, men litt vittig likevel :!: Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kommer altfor mange innvandrerere de tar snart over hele landet sitt. Man kan si det er 4mill norske innbyggere her i landet. Sigh vedder på det er 3mill og 1mill fra "utenifra" som kommer og tilpasser sine behov og etterhvert begynner og kreve ting. Og andre som bare kommer og lager bråk og vold. Nordmenn i minoritet i Norge før utgangen av århundret. Sa du noe? Rights er jo kjent for å manipulere SSB sin statestikk og ellers drive sin anti-muslimske agenda. Forutsetter at alle innvandrere og generasjoner har førstegenerasjonsnivå av barnefødsler, som faller drastisk for 2. generasjon. Forutsetter også at innvandringsnivået skal være like høyt. Så blir det vel slik at 5-6. generasjonsinnvandrere fortsatt skal regnes som innvandrere (ihvertfall hvis de er litt brune i huden). Forøvrig var den bittelille snutten av en artikkel ikke så veldig informativ. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er det mulig å stemme på internett? Har ikke mulighet til å dra til valglokalet jeg er satt opp pga det er 3 timer unna. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 De er nok rasister, men jeg tviler på at de er nazister. Du finner nok flere nazister i Norgespatriotene enn du finner i SV, men partiet er grunnleggende sett ikke nazistisk. Hva er grunnlaget ditt for å kalle NP rasister? If it walks like a duck, quacks like a duck.. Men saklig sett er utsagn som "Norge hvitt" et utsagn som spiller på hudfarge. Altså er det for partiets del å foretrekke at de som bor i Norge er hvite. Det er rasisme. Hvorfor skal Norge absolutt være lysebrunt, lyserødt, lysegult eller lyselilla? Hva er galt med et polarhvitt Norge? Avsporing. Du spurte, og jeg siterer, "Hva er grunnlaget ditt for å kalle NP rasister?". Jeg sa ingenting vedrørende om det var rett eller galt. Ellers er det ikke snakk om polarvitt Norge, det er snakk om rosarødt Norge. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 www.valg.no har en side med "ofte stilte spørsmål. Der vil du finne hvordan du stemmer fra annet valglokale, forhåndsstemmer m.m. Som direkte svar på ditt spørsmål: Kan jeg stemme på nettet? Nei, det er ikke mulig å stemme elektronisk ved stortings- og sametingsvalget 2009. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er det mulig å stemme på internett? Har ikke mulighet til å dra til valglokalet jeg er satt opp pga det er 3 timer unna. Tenk over dette: Hvis du ikke klarer å finne svaret på spørsmålet ditt selv, bør du da egentlig benytte stemmeretten din? OK, ferdig med det. Er det bare på valgdagen(e) 3 timer blir for langt å reise? I så fall er det sikkert mange muligheter for å forhåndsstemme før den tid. (Jeg har gjort det selv og er glad for å være ferdig med valget for denne gang. Prøver nå å psyke meg opp til å ikke kaldkvele den stakkars Ap-politikeren som er skremt ut for å dele ut roser i gata her.) Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Skoledebattene er så tragisk! Usaklig så det går ann å bli!! Blander inn alt frå forball, fjortiser og kuk-lengder.... Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Var en del usaklig på vår skole også ... Endret 2. september 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nasse nøff? Det er vel en glipp at ingen referte til Trond Giske som Tintin? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen som har noen synspunkter om Abort-motstanderne? På skolen i dag var det politisk debatt og han som representerte partiet uttalte setninger som "Abort er feil" og "Inn med Gud, ut med Darwin". abort.no Hvis disse får over 1% er det bare latterlig (selv hadde jeg ikke hørt om partiet før i dag...) Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Slike særinteressepartier får aldri særlig oppslutning, og at de skulle få over 1 % er ganske usannsynlig. Abort-motstandernes synspunkter strider forøvrig helt med mine oppfatninger av tingenes tilstand, og å avfeie evolusjonsteorien til fordel for Gud finner jeg useriøst. Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 De er nok rasister, men jeg tviler på at de er nazister. Du finner nok flere nazister i Norgespatriotene enn du finner i SV, men partiet er grunnleggende sett ikke nazistisk. Hva er grunnlaget ditt for å kalle NP rasister? If it walks like a duck, quacks like a duck.. Men saklig sett er utsagn som "Norge hvitt" et utsagn som spiller på hudfarge. Altså er det for partiets del å foretrekke at de som bor i Norge er hvite. Det er rasisme. Beklager, jeg siterte feil person. Hvorfor skal Norge absolutt være lysebrunt, lyserødt, lysegult eller lyselilla? Hva er galt med et polarhvitt Norge? Avsporing. Du spurte, og jeg siterer, "Hva er grunnlaget ditt for å kalle NP rasister?". Jeg sa ingenting vedrørende om det var rett eller galt. Ellers er det ikke snakk om polarvitt Norge, det er snakk om rosarødt Norge. Beklager, jeg siterte feil person. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen som har noen synspunkter om Abort-motstanderne? På skolen i dag var det politisk debatt og han som representerte partiet uttalte setninger som "Abort er feil" og "Inn med Gud, ut med Darwin".abort.no Hvis disse får over 1% er det bare latterlig (selv hadde jeg ikke hørt om partiet før i dag...) Nok et godt argument for å kutte støtte til all religionsbasert tull. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Slike særinteressepartier får aldri særlig oppslutning, og at de skulle få over 1 % er ganske usannsynlig. Abort-motstandernes synspunkter strider forøvrig helt med mine oppfatninger av tingenes tilstand, og å avfeie evolusjonsteorien til fordel for Gud finner jeg useriøst.Jepp, de fleste kristne i Norge godtar evolusjonsteorien, det blir sett på som fakta nå. At denne 50-60 år gamle mannen sier høyt ut at Darwin er tull og at Gud er alt, er så helt på trynet som det kan få blitt. Jeg deler virkelig ikke det synet i det hele tatt. Og ja, det er rett og slett useriøst - begynte nesten å lure på om han tulla. Nok et godt argument for å kutte støtte til all religionsbasert tull. Helt klart. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Skolen bør være religionsfri. Det fins kirker og menigheter om man ønsker åndelig veiledning og lære, så det bør ikke kvalifiseres til skolemateriell. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg synes det godt kan være et fag som KRL (nå heter det vel RLE?) i noen år på barneskolen, hvor man lærer om buddhisme og deres kultur, Islam osv, men å bearbeide kristendom i 7 år er for mye. Ungdomskolen burde vært uten, og VGS - men den er jo uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå