mamama Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tenkte jeg skulle streame filmer fra pcen til xboxen. Dette får jeg ikke til, av en og kanskje to grunner. 1: Sist gang jeg brukte pcen med nettverkskabel (bruker trådløst ellers) var det for å dele filer via et lokalt nettverk og jeg fikk en kamerat til å endre innstillingene for dette. Når jeg nå forsøker å gå på vanlig kablet internett fungerer det ikke. Jeg vil altså tilbake til standard innstillinger slik at også kablet nett fungerer. Jeg har en varseltrekant over lan-symbolet nede til høyre. Har XP. Har lite peiling på nettverk. Status: asdf.bmp Hva kan jeg gjøre? 2: Fungerer det i hele tatt å bruke en vanlig nettverkskabel mellom pc og xbox uten å gå gjennom en router? Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tenkte jeg skulle streame filmer fra pcen til xboxen.Dette får jeg ikke til, av en og kanskje to grunner. 1: Sist gang jeg brukte pcen med nettverkskabel (bruker trådløst ellers) var det for å dele filer via et lokalt nettverk og jeg fikk en kamerat til å endre innstillingene for dette. Når jeg nå forsøker å gå på vanlig kablet internett fungerer det ikke. Jeg vil altså tilbake til standard innstillinger slik at også kablet nett fungerer. Jeg har en varseltrekant over lan-symbolet nede til høyre. Har XP. Har lite peiling på nettverk. Status: asdf.bmp Hva kan jeg gjøre? 2: Fungerer det i hele tatt å bruke en vanlig nettverkskabel mellom pc og xbox uten å gå gjennom en router? Nei, du mp gå via en switch/ruter med switch om du benytter vanlig cat5(nettverkskabel), om du skal gå direkte så må du ha en krysset kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå