Irrelevant Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gamlingene har nettopp kjøpt seg nybil, en Toyota Corolla 2008-modell. Frontrutespyleren på bilen virker fint, men ikke lyktespylerne. Når vi trykker lyktespylerknappen hører vi en høy elektromotor-aktig brumming inne i bilen innvendig noen sekunder. På utsiden kan vi se at de to klaffene som til vanlig skjuler dysene bare åpner seg noen millimeter, og ellers er det ingenting vi oppfatter skjer. Lyktene blir altså ikke spylt. Jeg har lest alt som omhandler spylere og spylervæske i instruksjonsboka, men har ikke oppdaget noe nytt. Andre som har vært bort i samme problemet, eller aner hva som kan være gale? Lenke til kommentar
ford4fun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gamlingene har nettopp kjøpt seg nybil, en Toyota Corolla 2008-modell. Frontrutespyleren på bilen virker fint, men ikke lyktespylerne. Når vi trykker lyktespylerknappen hører vi en høy elektromotor-aktig brumming inne i bilen innvendig noen sekunder. På utsiden kan vi se at de to klaffene som til vanlig skjuler dysene bare åpner seg noen millimeter, og ellers er det ingenting vi oppfatter skjer. Lyktene blir altså ikke spylt. Jeg har lest alt som omhandler spylere og spylervæske i instruksjonsboka, men har ikke oppdaget noe nytt. Andre som har vært bort i samme problemet, eller aner hva som kan være gale? Om du har en 2008 modell, hadde jeg reist rett til Toyota.. Du har jo 3 år eller 100.000km garanti!! Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Gamlingene har nettopp kjøpt seg nybil, en Toyota Corolla 2008-modell. Frontrutespyleren på bilen virker fint, men ikke lyktespylerne. Når vi trykker lyktespylerknappen hører vi en høy elektromotor-aktig brumming inne i bilen innvendig noen sekunder. På utsiden kan vi se at de to klaffene som til vanlig skjuler dysene bare åpner seg noen millimeter, og ellers er det ingenting vi oppfatter skjer. Lyktene blir altså ikke spylt. Jeg har lest alt som omhandler spylere og spylervæske i instruksjonsboka, men har ikke oppdaget noe nytt. Andre som har vært bort i samme problemet, eller aner hva som kan være gale? Jeg har opplevd lignende men dette var en Mondeo da. Der lærte jeg det at, spylerne var "deaktiverte" når lysbryteren sto bare på automatiske kjørelys. så visst jeg da vridde bryteren bort de så man kan skru på langlysene så funket de som de skulle Endret 9. februar 2009 av Reppemarkus Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Lyktespylere er noe herk uansett, bruker bare ekstra med spylervæske. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Gamlingene har nettopp kjøpt seg nybil, en Toyota Corolla 2008-modell. Frontrutespyleren på bilen virker fint, men ikke lyktespylerne. Når vi trykker lyktespylerknappen hører vi en høy elektromotor-aktig brumming inne i bilen innvendig noen sekunder. På utsiden kan vi se at de to klaffene som til vanlig skjuler dysene bare åpner seg noen millimeter, og ellers er det ingenting vi oppfatter skjer. Lyktene blir altså ikke spylt. Jeg har lest alt som omhandler spylere og spylervæske i instruksjonsboka, men har ikke oppdaget noe nytt. Andre som har vært bort i samme problemet, eller aner hva som kan være gale? Om du har en 2008 modell, hadde jeg reist rett til Toyota.. Du har jo 3 år eller 100.000km garanti!! Ja, vi får ta kontakt med bilforhandlere og be dem reparere innretningen. Gamlingene har nettopp kjøpt seg nybil, en Toyota Corolla 2008-modell. Frontrutespyleren på bilen virker fint, men ikke lyktespylerne. Når vi trykker lyktespylerknappen hører vi en høy elektromotor-aktig brumming inne i bilen innvendig noen sekunder. På utsiden kan vi se at de to klaffene som til vanlig skjuler dysene bare åpner seg noen millimeter, og ellers er det ingenting vi oppfatter skjer. Lyktene blir altså ikke spylt. Jeg har lest alt som omhandler spylere og spylervæske i instruksjonsboka, men har ikke oppdaget noe nytt. Andre som har vært bort i samme problemet, eller aner hva som kan være gale? Jeg har opplevd lignende men dette var en Mondeo da. Der lærte jeg det at, spylerne var "deaktiverte" når lysbryteren sto bare på automatiske kjørelys. så visst jeg da vridde bryteren bort de så man kan skru på langlysene så funket de som de skulle Stemmer det. I instruksjonboken til Corollaen står det samme, men vi har prøvd alle tenkelige lysinstilllinger og kombinasjoner uten bedre resultater. Lyktespylere er noe herk uansett, bruker bare ekstra med spylervæske. Tja, det er ikke den verste feilen en ny bil kan ha, men likevel irriterende. Lyktespylere kan være fint på lange bilturer i et møkkete vinterklima. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå