foxmaurius Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 jeg har et problem med pcn min, jeg kan ikke åpne noen mapper og sånt. og jeg har snakket med en person som jobber i el-kjøp, og han sa at jeg burde tilbake stille pcn min til fabrikk instillinger. men hvordan gjør jeg det? en kompis sier at jeg må ha vista platen, men jeg husker ikke om jeg fikk en sånn plate med min pc (advent 5544). er det installert fra før på denne pcn? vis ikke?.... kan man sett pcn på fabrikk instillinger uten den platen? Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg hadde også en Advent laptop for en tid tilbake. Jeg mener å huske at recovery-platen (Vista-platen som du snakker om) ligger på en egen partisjon. Du skal bruke et program eller kjøre en slags kommando, for å få brent innholdet på denne partisjonen på en DVD. Deretter kan du gjennopprette fabrikkinstllingene ved å boote PC'en fra denne disken. Det skal stå mer om dette i dokumentasjonen som ble levert med PC'en. Partisjonen heter "RECOVERY" eller noe sånt. Lykke til! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fand dette her http://www.w00tw00t.co.uk/support/viewtopi...?f=6&t=1037 How can I recover the PC? Three methods: 1. Start > All Programs > System Recovery > System Recovery. Press OK to restart and load the recovery program when prompted. 2. If Windows doesn't load, then repeatedly tap F10 as soon as you power on the PC and it should say "Starting System Recovery" - as soon as it does so, then you can stop tapping. 3. If you have recovery disks then boot off the first disk and press R when prompted. When the recovery program starts you will be presented with some options, these are relatively self explanatory. When copying files has finished restart the PC to complete the installation and setup of the PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå